Steinar S Startet 28.Mai.2007 Del på Facebook Startet 28.Mai.2007 Fekk ikke opplagsplass i vinter så nå tenkte jeg at jeg skulle være tidlig ute. Er det noen i Møre-Trøndelagsområdet som kan tipse meg om firma som driver med innendørs og utendørs opplag, eventuelt hvilke priser jeg må regne med. Båt 28 fot Tressfjord Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 28.Mai.2007 Del på Facebook Svart 28.Mai.2007 Jeg og 3 andre driver innendørslagringen til Ålesund motorbåtforrening. Regner med at prisen for en 28 ft som ikke er medlem i forreningen må betale 4400,- fra slutten av oktober til april. Kanskje litt langt fra Aure Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Steinar S Svart 29.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Ikke rart jeg ikke fant opplagsplass i fjord om det er slik at Ålesund er den eneste plassen i møre-Trøndelag:( Sitér dette innlegget Link to post
lillefot Svart 29.Mai.2007 Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 enn det nye båthotellet i stadsbygd på fosen? prøvd der? Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 29.Mai.2007 Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Hallo Aure ! Det er noen på Smøla som driver med opplag av båter i et stort tomt fabrikklokale.De tar service også.Du finner sikkert ut hvem det er,Ring kommunen så får du sikkert opplysninger !Ta deg en tur over fjorden. Hilsen fra Frei ! Gutek Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 29.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Tallmek. bygget på Smøla er fult, men båthotell i Rissa har jeg ikke hørt noe om. Noen som har erfaring der? Kanskje fult der og, siden det ikke er noe vesentlig annonsering derfra? Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 29.Mai.2007 Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Havneterminalen i Molde tilbyr vinteropplag av båter. Usikker på pris, men 3-4000,- kanskje? Også i Vorpenes-bygget på Hjelset er det mange som båter lagret. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Otto R Svart 7.August.2007 Del på Facebook Svart 7.August.2007 Hei. Vi overnattet på Kongensvoll 25.juli og der hadde de bygd en svær hall med plass til over 50 båter så der kan dere sikkert få¨lagre båten i vinter Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
Vannskrekk Svart 26.August.2007 Del på Facebook Svart 26.August.2007 Gridsvåg båt og motor på Grisvågøya? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 26.August.2007 Del på Facebook Svart 26.August.2007 Mener de også har plass på Elpro. statsbygda. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Geir_M. Svart 26.August.2007 Del på Facebook Svart 26.August.2007 Thevik mekaniske ved Hellandsjøen er en mulighet. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 27.August.2007 Del på Facebook Svart 27.August.2007 Mener de også har plass på Elpro. statsbygda. Mvh Pjolter Elpro er på andre sida av fjorden... Agdenes... Thevik mekaniske ved Hellandsjøen er en mulighet. Meget bra sted; Flinke folk. (Egen erfaring!) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.