loffern Startet 29.Mai.2007 Del på Facebook Startet 29.Mai.2007 Jeg lurer på om det går ann å sette opp et ekstra fall bare ved hjelp av det eksisterende, altså heise opp to nye med et gamelt eller er det noen spor på toppen som dette må tres igjennom? Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 29.Mai.2007 Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Tanken er ikke spesielt god. Hvert fall har hver sin trinse i mastetoppen. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 29.Mai.2007 Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 (redigert) Denne misforsto jeg, nei dette går nok ikke, må ha en trinse den skal igjennom. Er ikke dette montert burde du kontakte en rigger og spørre om det er mulig og montere. Eller klatre opp og se selv om du kanskje har ei ekstra Redigert 29.Mai.2007 av Sonata 7 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
loffern Svart 29.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Ok, tenkte meg vel egentlig det men måtte bare spørre, det hadde jo i så fall spart endel jobb. Det får bare vente til jeg skal opp der å montere vindmåler og vhf-antenne dA. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.