Atco Startet 29.Mai.2007 Del på Facebook Startet 29.Mai.2007 I et hjernedødt øyeblikk i fjor så rotet jeg rundt nede i dieseltanken med en latexhanske på hånden...DUMT :nono: Denne begynte å løse seg opp med resultat at jeg fortsatt (har tømt og renset så godt som mulig, men vanskelig adkomst etc) har latex fragmenter som blokkerer dieselrøret fra denne tanken. Det jeg vil gjøre er å lage en sil på dieselrøret (ca 15mm diameter på røret? ) dvs. en trakt med gitter for å få et større område hvor latexen stoppes uten å blokkere all diesel gjennomstrømning ( denne kan etterhvert renses for til slutt å være kvitt faenskapet) Noen som har noen forslag til beste løsning her? Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Sigurd Svart 29.Mai.2007 Del på Facebook Svart 29.Mai.2007 Har en stor ny Racor med 2-3 filterinsatser liggende. Flette ny men krever litt plass. Stooooor! Kom og kikk, eventuelt hent for gibortpris om du vil. Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 25.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2007 Looks like shit....but it works 2 stk. kaffesiler (29.- stk) fra Maxbo, et lokk fra en malingboks, 2 slangeklemmer, drill og en tang = KISS (Keep it simple stupid) Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.