lano2 Startet 30.Mai.2007 Del på Facebook Startet 30.Mai.2007 Sjekket målene på kjettingen til Nøsted med Lofran sine mål. Nøsted sin er 1 mm smalere, ellers helt lik. Vil dette fungere ? ....eller må jeg kjøpe DIN 766, og evt : Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 30.Mai.2007 Del på Facebook Svart 30.Mai.2007 Nøsted eller annet spiller ingen rolle. Poenget er at du må bruke kalibrert kjetting tilpasset det kabularet du har. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
lano2 Svart 30.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2007 Uansett så prøver jeg . Bestilte 100 m 8 mm kjetting, som vil bli brukt på en av vinsjene. Skjøter sammen den andre kjettingen, slik at jeg har 100 meter både akterut og på baug. Med 20 kg bruce i enden, så skal det vel litt til å blåse avsted.... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 30.Mai.2007 Del på Facebook Svart 30.Mai.2007 Jeg ville sjekket med leverandøren at jeg hadde returrett hvis det ikke funket. Avvik på lenkedimensjon kan få kjettingen til å klatre på kabularet. Kjetting som ikke går til bunns i kabularet vil slure og spore av. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
lano2 Svart 30.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2007 Evt. så får blondinen dra de 100m opp for hånd. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt denne eller tilsvarende for skjøting av 10mm kjetting (helst i Oslo/Akershus)? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.