Yankee Startet 31.Mai.2007 Del på Facebook Startet 31.Mai.2007 Noen som vet hva resultatene ble av møtet i haugesund om reglene for CE godkjenning av båt? Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Løfter denne, for dette er jo litt nyttig.... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Ben Sin Svart 31.Mai.2007 Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Etter at jeg har hørt om en bekjents CE merking, har jeg mistet ALL tiltro til dette systemet. Det er bare humbug! Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 31.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2007 Ben Sin - hva har du hørt om humbug med Ce godkjenning? Det jeg er spent på er om det blir litt mer forutsigbare regler, blant annet for motorer Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 1.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Ingen som har hørt noe?? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Står litt om møte her: http://www.sjofartsdir.no/no/Aktuelt/Inter...og_25_mai_2007/ Men ingenting om utfallet. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.