Jump to content

Klistremerker til Yamaha 8hk?


KapteinSabeltann

Recommended Posts

Hei! Skal lakke motoren min, en Yamaha 8 hester, og skal prøve å holde den så orginal som mulig. Har gått til innkjøp av Yamahas orginale blafrge, men fant ut jeg kan jo ikke begyne før jeg har fått tak i noen klistremerker til og sette på når jeg er ferdig. Vil ikke at motoren skal se stjålet ut heller. Har sett rundt omkring på nettet, men fant ingenting :/ Så derfor lurer jeg på om en av dere kanskje vet om en plass hvor jeg kan få tak i dette? Spiller vel ikke noen rolle om det står 20 hester eller 8 hester, sålenge den ser OK ut. Eller gjør det det? Har fylt 16 ja..=P

 

A.E

Link to post
Share on other sites

Orginal nei men du kan ta en telefonrunde og høre og sammen ligne pris regner med att du forbakoversveis,husk att når en sier båt båt så koster dette.Regner med i hvertfall att det er en del og spare på det andre tipse/Reklame skilt trykkeri osv.Dem kan jo få ett bilde av merke du skal ha så minsker :flag: dem dette ned eller større etter mål.Lykke til MvhBjørn

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Link to post
Share on other sites

Hei. Er klistremerkene som står på idag ok? Hvis de er det så hadde jeg heller dekket de til godt med papir og maskeringstape/tape slik at de ikke får lakk på seg når du lakkerer motoren.

Har hørt det er ganske dyrt å kjøpe nye klistremerker, så om de som står på idag er brukbare så hadde jeg heller beholdt de.. Mvh Morten

<p>Båter: Ibiza 20 Touring SE, Glastron CVX 16, Glastron GT-150

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
Hei.

Deksler til slike motorer fåes kjøpt hos endel båt motor verksteder. har selv kjøpt et deksel til en yamaha 9,9hk, betale kr. 200 for dette.

mvh. Kristoffer

 

200 kr?:O Da skal jeg spørre litt rundt på div. båt verksteder og se hvor mye trykkeriet her tar for jobben.

Redigert av Mr.Eriksen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Et "Graphic set" i fra Boats.Net vil koste deg ca. 400.- - 450.- rett i postkassa hjemme. Dette er i fra en 8hk -´98 modell....

 

 

http://www.boats.net/parts/search.html?Man...C%7CTOP+COWLING

Redigert av rago63 (see edit history)

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...