pjotra Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 (edited) Hei Jeg har en Wiking 28, med en 180hk Ford 2704 motor. I helgen fikk jeg problemer med turboen. Turboen består av 2 hoveddeler som holdes i sammen av klemring som ligner mye på en slangeklemme. Inn i klemringen ligger det en pakning. Det er denne ringen og pakningen som har gått i stykker. Turboen virker ellers ok. Er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt reservedeler? Sliter også med å finne typebetegnelsen på turboen. Er det noe som kan hjelpe meg med den? Har lagt med bilder av både klemringen og turboen. Edited May 31, 2007 by pjotra (see edit history) Quote Link to post
BjornLie Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Prøv Turboservice eller Turbo-service BL Quote SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Gudrun Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Ser ikke hvor du bor i landet, så prøver denne: Runar Svendsen, Euromarine, stavanger 92449483. Han har fast annonse i bladet Båtbørsen og vet at mange har fått deler gjennom han. Tidligere Joros medarbeider med god peiling på disse motorene. Så ville ihvertfall prøvd han..... Quote Link to post
Birchwood 320 Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Vet ikke hva eller hvor men sjekk denne Quote Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
pjotra Posted June 1, 2007 Author Share Posted June 1, 2007 Takk for mange gode tips. Snakket med Euro Marine i dag som hadde reservedeler på lager. Skal bort om de senere i dag for å se om delene er riktig. Hvis jeg er heldig får jeg gang i motoren allerede i dag! Quote Link to post
Recommended Posts