pjotra Startet 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2007 (redigert) Hei Jeg har en Wiking 28, med en 180hk Ford 2704 motor. I helgen fikk jeg problemer med turboen. Turboen består av 2 hoveddeler som holdes i sammen av klemring som ligner mye på en slangeklemme. Inn i klemringen ligger det en pakning. Det er denne ringen og pakningen som har gått i stykker. Turboen virker ellers ok. Er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt reservedeler? Sliter også med å finne typebetegnelsen på turboen. Er det noe som kan hjelpe meg med den? Har lagt med bilder av både klemringen og turboen. Redigert 31.Mai.2007 av pjotra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Prøv Turboservice eller Turbo-service BL Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Gudrun Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Ser ikke hvor du bor i landet, så prøver denne: Runar Svendsen, Euromarine, stavanger 92449483. Han har fast annonse i bladet Båtbørsen og vet at mange har fått deler gjennom han. Tidligere Joros medarbeider med god peiling på disse motorene. Så ville ihvertfall prøvd han..... Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Vet ikke hva eller hvor men sjekk denne Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
pjotra Svart 1.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2007 Takk for mange gode tips. Snakket med Euro Marine i dag som hadde reservedeler på lager. Skal bort om de senere i dag for å se om delene er riktig. Hvis jeg er heldig får jeg gang i motoren allerede i dag! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.