Crescent 535 HT Startet 1.Juni.2007 Del på Facebook Startet 1.Juni.2007 Har denne noen effekt? Tenker da spesielt på å oppnå mer løft i baugen. Trimplate Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Den gir normalt mer løft i hekken, så de kan fungere på båter der man må tilte motoren inn helt for å få baugen ned. Har kamerater som har brukt slike på Skibsplast 14/15 med bra resultat. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Crescent 535 HT Svart 1.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Jeg var i utgangspunktet ute etter mer løft i baugen. Båten planer vel mye. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Jeg var i utgangspunktet ute etter mer løft i baugen. Båten planer vel mye. Har du stillt motoren helt ut da? Ved overplaning pleier det jo ikke være det store problemet å justere på motor. Alf Kåre Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
kristian Svart 1.Juni.2007 Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Prøv å juster vinkelen på motoren, hvis båten overplaner må du få propellen litt lengre vekk fra akterspeilet, da vil bauen løftes. Enten er det power trim, ellers så er de flere justeringshull du kan sette inn en pinne bolt, prøv å flytt denne litt. (vet ikke hva slags motor du har) Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 1.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2007 Den står så langt uttiltet som den kan før den spinner ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.