sjore Startet 16.Desember.2003 Del på Facebook Startet 16.Desember.2003 Hei, er det noen som vet hvem som forhandler deler til Maxi Fenix på Østlandet, jeg trenger øvre og nedre rorlager til en 82 modell. Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Prøv Oslobåtsenter: Oslo Båtsenter AS Oksenøyv. 14, 1366 Lysaker 67 11 38 60 - Pb. 508, 1327 Lysaker Lykke til........................... Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Hei Hadde tidligere en Maxi 77, og fikk tak i alle deler jeg trengte fra Nimbus Boats i Sverige! Send en mail til jonas.gothberg@nimbus.se og be om delekatalog for maxi - her finner du alt! SE Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Hei, er det noen som vet hvem som forhandler deler til Maxi Fenix på Østlandet, jeg trenger øvre og nedre rorlager til en 82 modell. Jeg tror kanskje du må til Sverige. Peter Svahn driver postordre fra Orust - du finner prisliste her: http://www.netentia.com/w-agora/index.php?...ntia_prislistor og link til butikken hans her: http://www.algonet.se/%7Emaxiplus/klubben/start.html Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 Rorlager....Er det de plastikkforingene som sitter inni hengselen der roret er festet? Disse er veldig slitt på Columbien min. Tok av roret for å lakke det, så kanskje jeg burde få noen nye så jeg slipper slarking? Noen anelse om hvor dette kan skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 Jeg har utenpåliggnede ror, er i farten ikke sikker på om fenix har det. Sitér dette innlegget Link to post
sjore Svart 18.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2003 Fenix har "fritthengende" ror, rorstammen går igjennom et rør i popn på båten og er lagret i en bronseforing i bunnen av båten og en nylon foring i akterdekket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.