Jump to content

Båtførarprøven i bergensområdet i sommar?


Sinten

Recommended Posts

Hei

 

Som overskriften kanskje antyder så lurer eg på om det går nokre båtførarkurs i bergensområdet i sommar. Vil helst få dette overstått i ferien (21 juni - 20 august) når eg ikkje har andre lekser :wink: .

 

Har sjekka alle nettsider eg veit om, men det ser ut som dei fleste båtskulane også har ferie i denne perioden. Er umogleg å finne noko før september, og då er skulen i full gong att :sad:

 

Har vurdert å gå opp som "privatist" og avlegge eksamen på eit av Norsk test sine testsenter, men føler at det hadde vore greit å gått igjennom stoffet med nokon og fått diskutert litt :cheers:

 

Er også interessert viss Poisedon startar opp att med båtførarprøven her på baatplassen. :flag:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Gå på ditt nærmeste bibliotek. Der får du låne "Veien til Båtførerprøven". Har de den ikke kan den bestilles fra et annet bibliotek. En måneds lånetid burde være mer enn tilstrekkelig for å lese seg opp til eksamen. Kan du vikepliktsregler, lanternebruk, sjømerker og fyrkarakteristikker er det meste gjort. Resten er stort sett basert på sunn fornuft.

Link to post
Share on other sites

Har den allerede :smiley:

 

Viss eg ikkje finn nokre kurs vert det nok å lese ut denne åleine og kun ta eksamen. Er berre det at det er eit par andre eg skulle fått med på dette også, og dei er ikkje interessert i å gå opp som privatist :rolleyes:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hei.

Det er jo en mulighet å ta den på internett. Her er linken til å lære til båtførerprøven på den måten.

 

Ser du har lest og har boken, kanskje du da får den for halv pris?

Skolen har et tilbud til deg på halv pris dersom du svarer rett på en del spørsmål.

 

Testet selv og det var enkle spørsmål.

 

Lykke til.

:sailing:

Link to post
Share on other sites

Hei

Som overskriften kanskje antyder så lurer eg på om det går nokre båtførarkurs i bergensområdet i sommar. Vil helst få dette overstått i ferien (21 juni - 20 august) når eg ikkje har andre lekser :wink: .

De fleste båtskolene tar nok ferie omtrent på denne tiden. Det gjør også jeg, men en av mine sønner kommer til å kjøre et båtførerkurs her i Stavanger i siste halvdel av juni, når han selv er ferdig med sine eksamener på universitetet, men det hjelper jo ikke deg stort.....

 

Er også interessert viss Poisedon startar opp att med båtførarprøven her på baatplassen. :flag:

Vi kan godt dra igang et nytt båtførerkurs på baatplassen.no hvis interessen er stor nok. Det har vi gjort før - og så vidt jeg hører er alle fornøyde :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...