Jump to content

Redingselskapet, aksjonen


Kaisa2

Recommended Posts

For et par år siden hadde han et utspill der han synes han ble alt for høyt beskattet i Norge. Han synes det var beklagelig å betale så mye og ville gjerne flagge ut. Merkelige ord fra Norges rikeste kjøpmann og blandt de aller rikeste generelt. Spesielt siden AS betaler 28% skatt og at det påfølgende utbyttet er helt uten skatt.  Allerede da la kona ned veto mot rimibutikkene og selv unngår jeg å handle der hvis jeg har et greit alternativ.

 

Lotus

 

PS: Onde tunger sier at fyren trakk tilbake gaven fordi NSSR aktivt støttet å fjerne spillbandittene fra varehus og butikker. Det koster nok glatt 100 mill?  i året i tapte inntekter for Hagen. Å loppe penger fra spillavhengige er milliardbutikk. Både for private og staten.

Link to post
Share on other sites

Var sterkt fristet til å boikotte nssr selv etter de smakløse, useriøse tiggerlurebrevene de har begynnt å sende ut. Boikotter alle andre "veldedige" organisasjoner som driver på samme måten, men nssr er unntaket. Men jeg tror de mister mye oppsluttning med dette tullet.

Jeg er av samme oppfatning. De gjør nå det samme som LHL + Blindeforbundet driver med.

Direkte frekt og usmakelig. Har ellers et veldig godt inntrykk av NSSR, men dette er jeg rett og slett irritert på .

 

Anabelle

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Link to post
Share on other sites

Var sterkt fristet til å boikotte nssr selv etter de smakløse, useriøse tiggerlurebrevene de har begynnt å sende ut. Boikotter alle andre "veldedige" organisasjoner som driver på samme måten, men nssr er unntaket. Men jeg tror de mister mye oppsluttning med dette tullet.

Hei.

 

Fikk idag takkekort fra Redningsselskapet, visstnok fordi jeg gav via telefonen, så desverre ikke noe til bøssebærerne her.

Takk til NSSR.

 

KAT

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...