Kaisa2 Startet 16.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 16.Desember.2003 Ser i VG i går at "Rimi Hagen" visstnok trekker en allerede bortlovet støtte til innsamlings aksjonen. Jeg forslår at vi i størst mulig grad unngår å handle i hans butikker (Rimi, Ica, og hva de nå heter allesammen. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 16.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2003 For et par år siden hadde han et utspill der han synes han ble alt for høyt beskattet i Norge. Han synes det var beklagelig å betale så mye og ville gjerne flagge ut. Merkelige ord fra Norges rikeste kjøpmann og blandt de aller rikeste generelt. Spesielt siden AS betaler 28% skatt og at det påfølgende utbyttet er helt uten skatt. Allerede da la kona ned veto mot rimibutikkene og selv unngår jeg å handle der hvis jeg har et greit alternativ. Lotus PS: Onde tunger sier at fyren trakk tilbake gaven fordi NSSR aktivt støttet å fjerne spillbandittene fra varehus og butikker. Det koster nok glatt 100 mill? i året i tapte inntekter for Hagen. Å loppe penger fra spillavhengige er milliardbutikk. Både for private og staten. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 17.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2003 Var sterkt fristet til å boikotte nssr selv etter de smakløse, useriøse tiggerlurebrevene de har begynnt å sende ut. Boikotter alle andre "veldedige" organisasjoner som driver på samme måten, men nssr er unntaket. Men jeg tror de mister mye oppsluttning med dette tullet. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 17.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2003 Var sterkt fristet til å boikotte nssr selv etter de smakløse, useriøse tiggerlurebrevene de har begynnt å sende ut. Boikotter alle andre "veldedige" organisasjoner som driver på samme måten, men nssr er unntaket. Men jeg tror de mister mye oppsluttning med dette tullet. Jeg er av samme oppfatning. De gjør nå det samme som LHL + Blindeforbundet driver med. Direkte frekt og usmakelig. Har ellers et veldig godt inntrykk av NSSR, men dette er jeg rett og slett irritert på . Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
KAT Svart 17.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2003 Var sterkt fristet til å boikotte nssr selv etter de smakløse, useriøse tiggerlurebrevene de har begynnt å sende ut. Boikotter alle andre "veldedige" organisasjoner som driver på samme måten, men nssr er unntaket. Men jeg tror de mister mye oppsluttning med dette tullet. Hei. Fikk idag takkekort fra Redningsselskapet, visstnok fordi jeg gav via telefonen, så desverre ikke noe til bøssebærerne her. Takk til NSSR. KAT Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.