Jump to content

Klager på dyr diesel men, hvor får man den billigste !


Superkul

Recommended Posts

Jeg fylte i helga hos lekteren ved Nøkledypet i Fredrikstad. Kr. 6,50 pr. liter.

 

Sjekk også her: https://baatplassen.no/i/db.pl?db=drivstoff

 

Mon tro hva som skal til for at brukerne av baatplassen.no kan bli flinkere til å oppdatere prisene på drivstoffoversikten du linket til (jeg ser f.eks. ikke 6,50/l hos lekteren ved Nøkledypet lagt inn..? :wink: )

 

Jeg håper ikke jeg gjorde noe feil når jeg la inn prisen hos Kongen Marina i Oslo i går (diesel: 7,99/l), én liten bagatell jeg la merke til på drivstoffbørsen var at det konsekvent brukes uttrykket "fylt" når det gjaldt drivstoffprisene, men det er vel neppe noe i veien for å legge inn priser man bare har *observert* vil jeg tro?

Selv var jeg altså på sykkeltur i solen i går ettermiddag og svingte innom Kongen der jeg overhørte betjeningen informere om dieselprisen til en stakkar med stooor tank... Vel hjemme kostet det meg ikke mye å legge inn et minimum av info (kunne vært mer, men prisen og stedet er jo det viktigste).

 

~Christopher

 

PS. Direkte link til skjemaet for å legge inn observerte drivstoffpriser: klikk her!

Link to post
Share on other sites

Mon tro hva som skal til for at brukerne av baatplassen.no kan bli flinkere til å oppdatere prisene på drivstoffoversikten du linket til... Direkte link til skjemaet for å legge inn observerte drivstoffpriser: klikk her!
Jeg tror vi her på BP må leve med at det hvert år kommer til nye og forhåpentligvis entusiastiske medlemmer som ønsker å dele sine erfaringer om stort og smått, og som ikke er kjent med de faste oversiktene som eksempelvis Drivstoffbørsen. Vi bør etter mitt skjønn ha slik takhøyde (og datalagringskapasitet) at vi må kunne tillate dette. Jeg har selv startet flere tråder som med fordel kunne vært hengt opp i gamle diskusjoner. Videre har jeg gjennom tusenvis av innlegg brukt for mye tomplass (linjeskift, tabulator o.a.) som har tatt unødvendig plass på BP. Prøver nå å skrive sammenhengende uten linjeskift for å redusere plassforbruket.
Link to post
Share on other sites

Jeg tror vi her på BP må leve med at det hvert år kommer til nye og forhåpentligvis entusiastiske medlemmer som ønsker å dele sine erfaringer om stort og smått, og som ikke er kjent med de faste oversiktene som eksempelvis Drivstoffbørsen. Vi bør etter mitt skjønn ha slik takhøyde (og datalagringskapasitet) at vi må kunne tillate dette. Jeg har selv startet flere tråder som med fordel kunne vært hengt opp i gamle diskusjoner. Videre har jeg gjennom tusenvis av innlegg brukt for mye tomplass (linjeskift, tabulator o.a.) som har tatt unødvendig plass på BP. Prøver nå å skrive sammenhengende uten linjeskift for å redusere plassforbruket.

 

Jeg fortsatte denne nye tråden i forumet for forslag:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=30807

 

~Christopher

Link to post
Share on other sites

Hva med å tipse de som selger diesel om at vi følger med på hva de tar for laken. Gi de linken til drivstoffbørsen slik at de kan selv legge inn prisene og det kansje oppstår en liten konkuranse om beste pris..

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...