BårdK Startet 4.Juni.2007 Del på Facebook Startet 4.Juni.2007 Har flekket litt med tokomponent herdelakk (siste strøk). På boksen står det støvtørr etter 1 time, overmalbar etter 8 timer og brukstørr etter 5 døgn etc. Noen som vet om det betyr at jeg ikke kan starte pussingen med vannslipepapir før etter 5 døgn? Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 Går ut fra at du mener vannsliping før neste strøk. Kan ikke skjønne annet enn at kan den få et nytt strøk etter 8 timer, må man jo kunne vannslipe etter 8 timer. Men dette kommer selvfølgelig an på hvilken temperatur du har. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
BårdK Svart 4.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 Det er godt og varmt på Østlandet om dagen, så det skulle ikke være noe problem. Hadde ikke tenkt å ta på flere strøk, kun å vannslipe ned til samme nivå som rundt der jeg har flekket. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 Du kan bare slipe ned... Brukstørr betyr vel at lakken er "ferdig gjennomherdet" og har den hardheten som er beskrevet. Tror jeg... smiley: Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
BårdK Svart 4.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 Jeg tok sjangsen og slipte ned med papirnr. 1200 i dag og det gikk helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.