Jump to content

Har noen mål/tegniger til liten tremast?


Sleipner93

Recommended Posts

Hei. Som sikkert de fleste som kommer til å svare holder jeg på med å pusse opp en gammel tresnekke med et lite styrehus. På denne må jeg få lagt til en liten mast å ha lanterne, horn og ikke minst vimpel! Så jeg lette i et minutt på finn og fant denne annonsen http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=5&tot=434 denne båten har slik mast jeg tenker på. Er det noen som vet om tegninger/mål til en slik mast? Også lurer jeg på hvilket materiale jeg bør bruke (den skal nok oljes og lakkes) hobbyplate kanskje?

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
Se her, spør om vikers eller Perlen har flere bilder Mener også at Perlen lagde tegning en gang. Jeg fikk den tor jeg, men har den ikke lenger.

 

Også må du vel ha mesan vel :yesnod:

 

Fant ett bilde i tråden til Perlen

 

117-1729_IMG.JPG

 

Midt i blinken sier bare jeg!! :flag: Akuratt en slik jeg ønska tegninger/mål til. Nå gjenstår det bare å sende en IM til Perlen og spørre om han fortsatt har måla på masta så kan jeg få lagt meg en! :wink:

Redigert av Sleipner93 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...