Sleipner93 Startet 5.Juni.2007 Del på Facebook Startet 5.Juni.2007 Hei. Som sikkert de fleste som kommer til å svare holder jeg på med å pusse opp en gammel tresnekke med et lite styrehus. På denne må jeg få lagt til en liten mast å ha lanterne, horn og ikke minst vimpel! Så jeg lette i et minutt på finn og fant denne annonsen http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=5&tot=434 denne båten har slik mast jeg tenker på. Er det noen som vet om tegninger/mål til en slik mast? Også lurer jeg på hvilket materiale jeg bør bruke (den skal nok oljes og lakkes) hobbyplate kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 du må jo ha VHF antenne også da ta med deg saga på en snekke som står i skogen og finn deg en fin mast da vel Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 (redigert) Se her, spør om vikers eller Perlen har flere bilder Mener også at Perlen lagde tegning en gang. Jeg fikk den tor jeg, men har den ikke lenger. Også må du vel ha mesan vel Fant ett bilde i tråden til Perlen Redigert 5.Juni.2007 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 5.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 (redigert) Se her, spør om vikers eller Perlen har flere bilder Mener også at Perlen lagde tegning en gang. Jeg fikk den tor jeg, men har den ikke lenger. Også må du vel ha mesan vel Fant ett bilde i tråden til Perlen Midt i blinken sier bare jeg!! Akuratt en slik jeg ønska tegninger/mål til. Nå gjenstår det bare å sende en IM til Perlen og spørre om han fortsatt har måla på masta så kan jeg få lagt meg en! Redigert 5.Juni.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 (redigert) også siterer du meg? (endret nå) jaja bp i et nøtteskall Ingen båt uten mast!!! Redigert 5.Juni.2007 av Hilmar2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sleipner93 Svart 5.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Det er ordna nå din lille lurius Bomma på en tast eller to ! Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 (redigert) lille? jeg er jo bare 1 år eldre enn deg Redigert 5.Juni.2007 av Hilmar2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sleipner93 Svart 5.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Hmmmmmmmm.... STORE LURIUS da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.