p-kaill Startet 5.Juni.2007 Del på Facebook Startet 5.Juni.2007 Kjære båtvenner, Skal gå igang med å rengjøre et skrog av glassfiber innvendig for reparasjon. Alt er skrellet ut av skroget og det er sot,olje og meget skittent. Er det noen som har erfaring, gode tips,metoder,vaskemiddelforslag ( som ikke skader glassfiberen ) ,så tas dette imot med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Zalo! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
VortexSurfer Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Skikkelig konsentrert Sitrus-rens og varmtvann tar det meste,og er i tillegg miljøvennlig Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Syre av en hver sort tar i hvert fall en hver form av gulning. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
lano2 Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Lano for liten båt og lano for stor båt. Det som ikke går av med lano, kan du vel polere bort ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Lano hører hjemme blant sære barnerumper. Ellers gjelder fettløsende midler og til nød midler med svak skureeffekt og syreprodukter. (Og NB, alkaliske midler gjør at gelcoat gulner) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
eysteind Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 siden dette er innvendig, regner eg med du skal male på nytt etterpå. Da burde Kraftvask fungere bra. Har også god erfaring med Grovrent i konsentrert form fra biltema... Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 5.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 JA det blir full "shining" etter vask og rep. med ny maling. Har alt ute så jeg må no utnytte muligheten. Skal prøve å sette inn bilder etter hvert slik at dere får se. Stor jobb må støpe inn en helt ny skuteside i en 28 fots sjark. Takk for mange gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.