Jump to content

Hvor selges batteripol med vingemutter?

asunde

Recommended Posts

Båtvarehuset på Ryen har en batteripol med flere tilkoblinger som heter Sureconnect 4 , den står også i Watski katalogen og skulle kunne skaffes av Swang, de skulle sjekke for meg, men jeg hørte ingenting så jeg fikk tak i den hos Båtvarehuset, veldig bra batterisko med flere tilkoblinger, koster noen kroner, men det synes jeg det er verdt

Båtvarehuset på Ryen har en batteripol med flere tilkoblinger som heter Sureconnect 4 , den står også i Watski katalogen

Den koster 147 på Watski

batteripolsko_vinegmutter_2.jpg

I Bergen er det Din Båtbutikk AS og Gillow & Telle A/S som er forhandlere for Watski sine produkter. De skal vel ha eller eventuelt kunne bestille det som står i katalogen.

Edited by EIN (see edit history)

quote.gif
Den koster 147 på Watski
batteripolsko_vinegmutter_2.jpg
I Bergen er det Din Båtbutikk AS og Gillow & Telle A/S som er forhandlere for Watski sine produkter. De skal vel ha eller eventuelt kunne bestille det som står i katalogen.

Det er denne jeg kjøpte, riktig nok ikke vingemutter, men jeg synes den er verdt en vurdering, da det har jeg for å bli litt rotet rundt batteriskoene

Takk for alle svar.

De polene jeg ønsker er de med rød og svart vingemutter slik som på bilde fra Torshov, da jeg har slike på mine 2 eksisterende og ønsker samme på det tredje batteriet jeg skal montere.

Ringte i dag til alle båt og bildele forhandlere i Bergen og siste på listen i gulesider hadde de riktige, dette var hos :

Bildøy Båt og Motor AS

Døsjø, 5353 Straume

56 33 12 20

Hilsen Arild