asunde Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 (edited) Noen som vet hvor jeg kan kjøpe batteripol med vingemutter for feste av kablene? Edited June 5, 2007 by asunde (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
EIN Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 (edited) På Torshov bilrekvisita Edited June 5, 2007 by EIN (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
eysteind Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 kjøpte hella fra bilextra Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
asunde Posted June 5, 2007 Author Share Posted June 5, 2007 Takk så mye, da sjekker jeg først bilextra siden vi har det i bergen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JRK Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Hei, Kan anbefale de som er avbildet med rød og sort skrue. Har ghatt de noen år og ingen antydning til korrosjon eller skade Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gutek Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Du får kjøpt vingemuttere i enhver velsassortert jernvareforretning ! Hilsen Gutek Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
roaldbj Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Du får også kjøpt batteripoler med vingemutter fra Seatronic. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tommy007 Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Båtvarehuset på Ryen har en batteripol med flere tilkoblinger som heter Sureconnect 4 , den står også i Watski katalogen og skulle kunne skaffes av Swang, de skulle sjekke for meg, men jeg hørte ingenting så jeg fikk tak i den hos Båtvarehuset, veldig bra batterisko med flere tilkoblinger, koster noen kroner, men det synes jeg det er verdt Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
At-le Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 (edited) Har den vår båt. Kan også ekstra kobles den ... skyllermark batteripol her.Den selger hos Seasea. At-le Edited June 6, 2007 by At-le (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
EIN Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 (edited) Båtvarehuset på Ryen har en batteripol med flere tilkoblinger som heter Sureconnect 4 , den står også i Watski katalogen Den koster 147 på Watski I Bergen er det Din Båtbutikk AS og Gillow & Telle A/S som er forhandlere for Watski sine produkter. De skal vel ha eller eventuelt kunne bestille det som står i katalogen. Edited June 6, 2007 by EIN (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tommy007 Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Den koster 147 på WatskiI Bergen er det Din Båtbutikk AS og Gillow & Telle A/S som er forhandlere for Watski sine produkter. De skal vel ha eller eventuelt kunne bestille det som står i katalogen. Det er denne jeg kjøpte, riktig nok ikke vingemutter, men jeg synes den er verdt en vurdering, da det har jeg for å bli litt rotet rundt batteriskoene Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
asunde Posted June 6, 2007 Author Share Posted June 6, 2007 Takk for alle svar. De polene jeg ønsker er de med rød og svart vingemutter slik som på bilde fra Torshov, da jeg har slike på mine 2 eksisterende og ønsker samme på det tredje batteriet jeg skal montere. Ringte i dag til alle båt og bildele forhandlere i Bergen og siste på listen i gulesider hadde de riktige, dette var hos : Bildøy Båt og Motor AS Døsjø, 5353 Straume 56 33 12 20 Hilsen Arild Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
redo Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 biltema har slike battarier men begge deler... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts