Jump to content

Hvor har det blitt av PanPan???


Festina Lente IV

Recommended Posts

Vår tredje største "poster" , og manges "røde klut" har ikke gitt livstegn fra seg siden 07. november.  Har han som bjørnen gått i hi?  Noen som vet noe?

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post
Share on other sites

Kanskje han synes det ligger altfor mange og stadig nye avstemninger på toppen som begrenser diskusjonen forøvrig.

 

Jeg skal ikke klage altfor mye jeg altså, men jeg synes dette begynner å begrense forumet litt.

 

Det overrasket meg at det flotte innlegget fra en  kursdeltager hos Poseidon hadde avholdt fortjente mer enn 0 svar på 3 dager.

 

mvh

 

Barsk II :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Antall svar på et innlegg er ikke på noen måte noe mål på om innlegget er godt eller dårlig. Det er rett og slett ikke noen vits å svare på et innlegg dersom man ikke har noe å bidra med. Selv har jeg lest det omtalte innlegget, og synes det var et godt og interessant innlegg, og selvsagt kunnne jeg postet noe som "Ja, dette hørtes bra ut. Synd for oss her østpå at Posiedon holder til i Stavanger." Eller noe annet pjatt.

 

Kanskje burde vi vurdere å øke antall tråder per side, slik at de som bare er innom her en gang i blant (det er jo ikke alle som har fullstendig dilla - noen her har postet over 1000 innlegg) slipper å bla til side 2...?

 

Jeg synes i alle fall at det er viktig å ha en god tittel på tråden slik at man raskt kan avgjøre om dette er interessant eller ikke, trafikken vil neppe minke de nærmeste årene  :wink:.

 

Forøvrig er jeg enig i at antallet avstemminger ikke bør være for stort, den om knuter (knoper og stikk  :wink:) kan sikkert avsluttes nå.

 

GeirKS

Link to post
Share on other sites

Håper vi snart ser ham på baatplassen igjen.  

 

Han er en av de beste bidragsyterne her på plassen og har kommet med mange bra og gode kommentarer. Med fare for å dra igang en ny krangel vil jeg også si at hans "kverrulering" i flere tilfeller har vært ytterst berettiget. Det må være lov å ha sterke meninger!

 

Tipper han har hendene fulle med juleforberedelser men snart får lurt seg unna til et julestemmning på baatplassen.no  :santcheers:

Link to post
Share on other sites

Kanskje burde vi vurdere å øke antall tråder per side, slik at de som bare er innom her en gang i blant (det er jo ikke alle som har fullstendig dilla - noen her har postet over 1000 innlegg) slipper å bla til side 2...?

Ok, dette har vært foreslått tidligere også, og trafikken har nå blitt såpass høy at vi kan prøve å se hvordan det fungerer.

Vil anta at mange nå også benytter bredbånd, men dette kan vi forsøke å finne ut av med en Poll

Da øker jeg fra 30 til 50 emner, dette innebærer en økning av filen som skal lastes ned fra ca 35kb til 50kb.

 

Et tips til dere med oppringt forbindelse som bruker IE:

For å slippe å laste Emne-listen hver gang kan man høyre-klikke på det emnet man vil lese og velge "Åpne i nytt vindu".

Link to post
Share on other sites

Pan Pan er i live,lastet nettopp ned mail fra ham. :flag:

Det er godt. :santcheers:

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post
Share on other sites

Antall svar på et innlegg er ikke på noen måte noe mål på om innlegget er godt eller dårlig. Det er rett og slett ikke noen vits å svare på et innlegg dersom man ikke har noe å bidra med. Selv har jeg lest det omtalte innlegget, og synes det var et godt og interessant innlegg, og selvsagt kunnne jeg postet noe som "Ja, dette hørtes bra ut. Synd for oss her østpå at Posiedon holder til i Stavanger." Eller noe annet pjatt.

 

Kanskje burde vi vurdere å øke antall tråder per side, slik at de som bare er innom her en gang i blant (det er jo ikke alle som har fullstendig dilla - noen her har postet over 1000 innlegg) slipper å bla til side 2...?

 

Jeg synes i alle fall at det er viktig å ha en god tittel på tråden slik at man raskt kan avgjøre om dette er interessant eller ikke, trafikken vil neppe minke de nærmeste årene  :flag:.

 

Forøvrig er jeg enig i at antallet avstemminger ikke bør være for stort, den om knuter (knoper og stikk  :flag:) kan sikkert avsluttes nå.

 

GeirKS

 

Idag försvann 'avstemmings-tråden'  !

Det er OK att själva avstemmingen försvann, men det fanns en hel del av knopar/knuter

o bra inlegg runt dette temat som hengde bak !

er det möjligt o slette själva avstemmingsdelen o behålla resten som en

'normal-tråd'  Tror att dette emnet intresserar flere!

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Mulig jeg misforstår det du skriver Gunga, men den er ikke forsvunnet.

 

Vi kan merke tråder som limt, og da blir de stående på toppen, når "limet" fjernes finner de sin naturlige plass i emne-listen.

Tråder med avstemning blir lagret på samme måte som de "vanlige"

 

det förste man blir blind på er ögonen !  :wink:

 

eller såg ikke skogen för alla träden...............

 

 

trodde vi förlorat hele emnet ut i cyberspace....................................

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...