asunde Startet 5.Juni.2007 Del på Facebook Startet 5.Juni.2007 (redigert) Vi har planer om å kjøpe en betongflytebrygge på 8+- meter og 4 muligens 6 utliggere, og lurer på om noen kan anbefale noen i Bergen som selger og monterer til en fornuftig pris. Hilsen Arild Redigert 5.Juni.2007 av asunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Ikke helt Bergen, men nesten: en bekjent av meg fikk sine levert fra Etne betong og var veldig godt fornøyd. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sydvesten Svart 6.Juni.2007 Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Etne betong er store her som Poseidon sier, ja selv her på østlandet er betongbryggene gjerne fra Etne...om de er levert via Telebryggen da... Jeg ligger mot en slik brygge og har et par 10 meters utriggere montert... Mycket bra Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
lano2 Svart 6.Juni.2007 Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 (redigert) Ørsta Stål litt lenger nord er jo det beste !! Dubla bommer er jo et must . http://www.orsta.com/ Redigert 6.Juni.2007 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 6.Juni.2007 Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Ligger selv ved betongbrygger levert av Fardal, de holder til i Bergen, Hjemmeside. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Skipper Worse Svart 6.Juni.2007 Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Og utriggerne på Honneurbryggen, som Kjell nevner, er fra Tria Marina http://www.triamarina.no Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Laholm Svart 20.Juni.2007 Del på Facebook Svart 20.Juni.2007 For et par år siden slepte jeg betong flytebrygge for en kamerat. Den hentet vi ved Nygårdsbroen, der den var produsert. Fikk god hjelp av produsent til plassering. Jeg husker ikke navnet på firmaet, men kan skaffe det hvis du sender IM. Kranen som ble brukt til å sette bryggen på riktig plass hentet vi og brakte tilbake til Dolviken, så det er ikke umulig at vi snakker om skipper Worses hoffleverandør. Bryggen fungerer i alle fall godt fremdeles. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.