Jump to content

Derfor bør du besøke Mandal i sommer !

lano2

Recommended Posts

Mandal er så definitvt en plass, careka.... :-)

Kan nok være enig med deg ang. støy, men byen har mye fint å by på.

I tillegg er det relativt lite folk i skjærgården, så du kan finne fine ankringsplasser nesten for deg selv...

Støy nei. Bryggegata er jo stengt for biler på natta, og ingen her i sør nyter alkohol eller fester.... :wink:

Det var en Fantasi 44 innom her i går. Tror rett og slett det er den beste havna de hadde vært i. :yesnod:

Dessuten er pita på Greven et must ! :smash:

Ser at du ikke legger vekk fendere dine under seillas Lano, skjerp deg. slik sløvhet kan du ikke være deg bekjent med. :eek:

Nå liker jeg ikke støy, setter mye mer pris på stillheten, så Sniksfjorden er en fin plass og ligge over en natt

Eller så er jo område fra Kr.sand og til Lista vel norges fineste område, (når det er varmt i vannet.)

Så inne i Mandal er jeg kun for å hente mat/vann

Ha en fin sommer :cool:

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Som utvandret mandalitt blir jeg like rørt som bestemor sine tyttebær når jeg åpner disse linkene....

Var med båt i Mandal for to år siden. Beveget oss da fra Bryggegata og bort til gjestebryggene ved den gamle mototfabrikken nettopp pga støyen...

Kan tenkes det blir en ny tur :yesnod:

Gode ankringsplasser for å svaie:

Sandøybukta, rett innenfor Norges sydligste øy. (Pysen)

Hele "Dødehavet", som vi kaller det mellom: Skjøringa, Sandøy, Hellersøy har "relativt" god ankringsbunn.

Evt. Gå litt lengre inn - mot Kattholmsundet og Tregde.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...