Jump to content

Båtutstyr i Danmark, priser

880

Recommended Posts

hvorfor har ikke noen startet opp en billig båtbutikk :eek: navnet er klart.......... BÅTTEMA. :yesnod::yesnod:

ser for meg et stort potensiale her :yesnod:

derför att vi båtfolk er så lettlurade........

det måste vare orginal oljefilter, zinkanoder.........

det måste vare en "marin"-flaske av polish......en "land"-flaske med samme innehåll går ikke....

sp du förhandlarn i butikken så tjenar han dobbelt så mye på o sälje en "marin"-produkt......

tror du då att du får ett riktigt svar om du sp...... :smiley::wink:

S/Y Gunga Din

Etter å ha vandret i båtbutikker både i Sverige, Danmark og Tyskland er min erfaring at det ikke er så mye å spare på å handle i disse landene. Norske forhandlere av typen Maritim og Seatronic - for å nevne noen - har etter mitt skjønn konkurransedyktige priser. Jeg har erfart at service knyttet til å tilpasse tauverk og vaier kan være bra i utenlandske havner hvor det ikke er for stort innslag av feriebåter, eksempelvis i Kiel, Flensburg, Dyvig og Ålborg. Det virker på meg som det er mindre "hett" båtmarked flere steder i utlandet sammenlignet med i Norge (østlandet) for tiden.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...