Sagi74 Startet 6.Juni.2007 Del på Facebook Startet 6.Juni.2007 Jeg har en 27 fot trebåt av typen plattgatter stående ute i hagen pga problemer med å få tak i riktig impeller! Har vært i kontakt med x antall forretninger i området her uten hell.. Har et håp om at noen her kanskje kan hjelpe? Motoren: 145 hk MerCruiser turbodiesel Kjølepumpe: Johnson Min Impeller er 8 tagget med et kilespor på innsiden, ca 1 ½ cm i diameter innvendig. De jeg har vært i kontakt med finner ikke motoren registrert noen sted, og finner heller ikke ut hvor man kan få tak i denne impelleren... Veldig takknemlig for alle tips!! Vil så gjerne få båten på vannet!!! Mvh Kristin Sitér dette innlegget All your dreams can come true if you have the courage to pursue them. Link to post
Larspo Svart 6.Juni.2007 Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Snakk med Tom på Skjebergkilen marina. Han har gode kontakter med Jabsco. Har hjulpet meg med å finne riktige impellere når type/modell ikke var å oppdrive. Sitér dette innlegget Link to post
Sagi74 Svart 6.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Takk for tipset!! Da prøver jeg å ringe han i morgen Kristin Sitér dette innlegget All your dreams can come true if you have the courage to pursue them. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.