Jump to content

Skalamodell fritidsbåter


Guest vm

Recommended Posts

Ønsker å få tips om skalamodeller av fritidsbåter. Med skalamodeller mener jeg båter som små (typisk 20-30 cmåtene lange) og som er helt like i form som se store båtene.

 

Er først å fremst interesert i modeller av halvplanede snekker, men også planede båter er av interesse. Båtene skal testes i et lite vannbasseng. Ønsker informasjon om hvor disse kan skaffes. Mottar alle tips med stor takknemlighet.

 

VM

Link to post
Share on other sites

Ønsker å få tips om skalamodeller av fritidsbåter. Med skalamodeller mener jeg båter som små (typisk 20-30 cmåtene lange) og som er helt like i form som se store båtene.

 

Er først å fremst interesert i modeller av halvplanede snekker, men også planede båter er av interesse. Båtene skal testes i et lite vannbasseng. Ønsker informasjon om hvor disse kan skaffes. Mottar alle tips med stor takknemlighet.

 

VM

Hei, :rolleyes:

 

Vet ikke helt hva du er ute etter men hvis du ser her finnes det noe.

 

http://search.kvasir.no/query?what=no&q=mo...b%E5ter&what=no

 

KAT

Link to post
Share on other sites

Ønsker å få tips om skalamodeller av fritidsbåter. Med skalamodeller mener jeg båter som små (typisk 20-30 cmåtene lange) og som er helt like i form som se store båtene.

 

Er først å fremst interesert i modeller av halvplanede snekker, men også planede båter er av interesse. Båtene skal testes i et lite vannbasseng. Ønsker informasjon om hvor disse kan skaffes. Mottar alle tips med stor takknemlighet.

 

VM

 

her er en dansk tillverkare

 

http://www.billingboats.com/

 

dom har en Colin Archer som er min favorit........... :rolleyes:

Bilde

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Mener å ha vært bort i et firma i Sverige, som tilbyr (på nettet) skalamodeller av "din" båt, d.v.s. produksjonsbåter, både seil- og motorbåter....

 

Så en modell (ca. 30 cm lang) av en HR Monsun - det er kanskje Rasmus 35?  tror jeg, helt identisk den store båten.

 

Husker bare ikke hvordan jeg kom bort i den linken......?

 

Redigert:

 

Bilde

Se på  http://www.sxk.se/

 

der har de en link til

 

HALVMODELL av din båt. Hemsida: www.halvmodell.net

Tel. 0611-10711. (Bild 1/09-03)

 

Mulig at de har "helmodeller" også?

 

Her er i alle fall vakre Mistress (HR) - for noen linjer!  :wink:

Bilde

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...