Guest vm Startet 17.Desember.2003 Del på Facebook Startet 17.Desember.2003 Ønsker å få tips om skalamodeller av fritidsbåter. Med skalamodeller mener jeg båter som små (typisk 20-30 cmåtene lange) og som er helt like i form som se store båtene. Er først å fremst interesert i modeller av halvplanede snekker, men også planede båter er av interesse. Båtene skal testes i et lite vannbasseng. Ønsker informasjon om hvor disse kan skaffes. Mottar alle tips med stor takknemlighet. VM Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 Ønsker å få tips om skalamodeller av fritidsbåter. Med skalamodeller mener jeg båter som små (typisk 20-30 cmåtene lange) og som er helt like i form som se store båtene. Er først å fremst interesert i modeller av halvplanede snekker, men også planede båter er av interesse. Båtene skal testes i et lite vannbasseng. Ønsker informasjon om hvor disse kan skaffes. Mottar alle tips med stor takknemlighet. VM Hei, Vet ikke helt hva du er ute etter men hvis du ser her finnes det noe. http://search.kvasir.no/query?what=no&q=mo...b%E5ter&what=no KAT Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 Ønsker å få tips om skalamodeller av fritidsbåter. Med skalamodeller mener jeg båter som små (typisk 20-30 cmåtene lange) og som er helt like i form som se store båtene. Er først å fremst interesert i modeller av halvplanede snekker, men også planede båter er av interesse. Båtene skal testes i et lite vannbasseng. Ønsker informasjon om hvor disse kan skaffes. Mottar alle tips med stor takknemlighet. VM her er en dansk tillverkare http://www.billingboats.com/ dom har en Colin Archer som er min favorit........... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars-Inge Svart 18.Desember.2003 Del på Facebook Svart 18.Desember.2003 Prøv båtprodusenten, det er vel egentlig bare de som har skalamodeller av denne type båter. Billing Boats har veldig mange flotte modeller, men de er stort sett av andre typer båter...sikler litt selv på en av de store båtene deres... mvh Lars-Inge Sitér dette innlegget mvh Lars-Inge Link to post
Batdilla Svart 18.Desember.2003 Del på Facebook Svart 18.Desember.2003 Er det ikke Maritim som har noen fine modeller i katalogen sin? Vet ikke om de er skala, eller fri fantasi, men de ser ihvertfall fine ut. Tok et kjapt søk på www.maritim.no, men jeg fant bare en av dem. I katalogen mener jeg det er mange flere. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 18.Desember.2003 Del på Facebook Svart 18.Desember.2003 Mener å ha vært bort i et firma i Sverige, som tilbyr (på nettet) skalamodeller av "din" båt, d.v.s. produksjonsbåter, både seil- og motorbåter.... Så en modell (ca. 30 cm lang) av en HR Monsun - det er kanskje Rasmus 35? tror jeg, helt identisk den store båten. Husker bare ikke hvordan jeg kom bort i den linken......? Redigert: Se på http://www.sxk.se/ der har de en link til HALVMODELL av din båt. Hemsida: www.halvmodell.net Tel. 0611-10711. (Bild 1/09-03) Mulig at de har "helmodeller" også? Her er i alle fall vakre Mistress (HR) - for noen linjer! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.