AustAgder8000 Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Har en Lowrance 9200 med Navionics kart. Noen skjær vises med dybdeanvisning på kartet ved siden av "+"en mens andre kun vises med ett "+" og må da klikke for å få opp dybde. Litt tungvint siden jeg ikke er interessert i dybder over 2m. Noen erfaringer om hva som kan gjøres? Er det mulig å konfigurere slik at tall kommer frem på alle "+"ene? Eventuelt fjerne "+"ene som er dypere enn 2m? Lurer også på om det er noe system på hvilke som vises og hvilke som ikke vises? Finner jeg ett system er det kanskje ikke så ille likevel. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sail S Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Har Raymarine Navionics og kom rundt dette ved å sette dybdene til de områdene jeg var mest interessert i. Da begynte den å vise de skikkelig grunne områdene, men ikke de dypere. Prøv deg litt frem å se hva som skjer. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts