Blue_Dragon Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Under service på motoren så har verkstedet skadet denne ringen på transom platen (Vet ikke helt hva den heter). For meg så ser dette ut som en plass det ikke bør være riper. Hva bør gjøres med dette? Bør hele platen skiftes? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Larspo Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Et bilde av hvor dette er hadde også vært fint. For meg så står det ikke nevnt hverken hva for en transomplate det er snakk om, eller hvor dette sitter. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 Har ikke bilde av dette. Det er hvor drevet er festet. Jeg antar drivaksel går igjennom denne. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Larspo Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Og drevtype er? Modell? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Posted June 7, 2007 Author Share Posted June 7, 2007 DP-H (til D4) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 Legger ved to bilder i fra manual. Virker som det er et U-Ledd som skal kobles til ringen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Larspo Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Jeg har veldig vondt for å se hvor dette skal være (hvor skaden er og hva som ligger mot, hva den skal tette osv). Men det ser ikke så alvorlig ut. Er det en pakning som skal ligge mot denne, er det avhengig av hvor tykk denne er. Er dette en tykk paknign (1-2 mm eller tykkere), så tror jeg at jeg ville ha fylt igjen såret. Kanskje brukt litt stålplast, evt. sikaflex akkurat i "søkket". Ventet til dette har blitt tørt, for så å legge pakning eller tilsvarende mot. Skal du ha det perfekt, så må du sveise på (regner med det er aluminium), for så å slipe det ned igjen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts