ola dunk Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 noen her som kan si om jeg har noe feil her. har et alpha 1 drev med powertrim. men når jeg kjører drevet helt ned kommer den fremste delen av trimsylinderen ned i drevet. det vil si den delen av sylinderen som kommer borti drevet er der oljerøret går. skraper ned i plata på drevet. noen som har et bildet av ferdigmontert derv her. aldri rørt mercruser før!!!!!!! men litt volvo da.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
infra 727 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 har hatt alpha one, høres ut som sylindrene dine er litt bøyd på enden, spør forrige eier om han noengang har vært borti noe. det kan sees på drevet hvis det er en liten bulk framme på kanten! fort å bøye sylindrene da! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ola dunk Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 har sett nøye på disse. ikke noe galt som jeg kan se. dette er ting som jeg setter i sammen sjøl. og har kjøpt inn Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ola dunk Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 virker som hele sylindrene er for lave. men det skjer ikke annet enn at det blir riper i drevet da. rørene på sylindrene kommer ikke borti. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts