Worry II Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 (edited) Bade i helgen, da ? Eller er det bare mange som har tissa i vannet på den stranda ? http://www.nettavisen.no/ioslo/article1098521.ece Edited June 8, 2007 by Worry (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
beertrip Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Ja GNI bare godt inn. Her nordpå har vi 7grader og vertikalt regnvær (motvind uansett hvilken vei en går) Mvh Beertrip Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Posted June 8, 2007 Author Share Posted June 8, 2007 (edited) Beklager, det var ikke snilt gjort av meg... Nå må jeg lete etter solkremen for jeg begynner å bli solbrent slitsomt med 29 grader... blir så fort tørst vet du.. også jeg som bare har øl å drikke på, da.. Edited June 8, 2007 by Worry (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Risor23 Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 siden sjefen ikke var i byen i dag, måtte jeg ta båten hans og hente ungene hans ute i skjæra etter klasseavsluttning. sukk. 2 timer av dagen forsvant til å cruise i skjæra midt i arbeidstiden;) ;) med betaling :D Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
goggen Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Det er suverent - da blir det bading i dag! Prøvde en dukkert på søndag, i samme område som målingene i artikkelen er gjort - da var det kun 14 grader. Litt i kaldeste laget. Har ellers fått rapporter på 18 grader i sjøen ved Larvik så nå er sommeren her - la den bli lang og varm Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post Share on other sites More sharing options...
Arvid_A Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 - uff, ja - må si jeg "gruer" meg til turen oppover fjorden til Drøbak i ettermiddag. .. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
At-le Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Har ikke tid å bade hehaa . Må gjøre ny skai forlugar båt i helga. uff jobb varm inne og mer svette. Skulle ønske båt/bade tur i helga. At-le Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tuffff Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Det var 19 grader ved Ragnhildskjær ytterst i Viksfjord i går. mvh tuffff Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Ja GNI bare godt inn.Her nordpå har vi 7grader og vertikalt regnvær (motvind uansett hvilken vei en går) Mvh Beertrip Litt mer pepper og salt i såret, ta en titt på hjemmesiden vår: www.kebalviken.com, sjekk web cam'ene som viser leden ut til Koster. Om 1 time og 30 min. er jeg i bildet! Grusomt! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Herman Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Jeg ser at det er så varmt i Oslofjorden. Jeg fikk ikke termometeret til å vise mer enn 18 grader på Langøya utenfor Oslo (i vannoverflaten). Er det jeg som måler på gal måte, eller må jeg kaste termometeret mitt? Vannet var forøvrig godt og varmt. Quote All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post Share on other sites More sharing options...
MaLang Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Her sner det... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
EIRINA Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Tempen midfjords er ca 20 grader men ved Oscarsborg var den 17,5 helt utrolig den 9/6 kl 1500. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mouche Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Utaskjærs i Lillesand ligger den mellom 18 og 19 grader og så godt som vindstille! Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post Share on other sites More sharing options...
At-le Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Har ikke tid å bade hehaa . Må gjøre ny skai forlugar båt i helga. uff jobb varm inne og mer svette. Skulle ønske båt/bade tur i helga. At-le Ga opp pga lim tørket fort og virket ikke limklebet skai for varm ikke bra for lim 30 grader? Forrige uke siden 20 grader lim gikk meget bra. Venter til litt kjøling ca 20 grader lim skai. At-le Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
goggen Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 (edited) Vi ligger nå på svai mellom Ostøya og Grimsøya i "de dødes tjern". Her viser termometeret 20 grader i sjøen nå klokka 22.00. Det samme termometeret viste 14 grader for nøyaktig en uke siden. Ungene og jeg har "bodd" i vannet i hele dag - deilig !!! Ute er det fremdeles 23 grader i luften. Edited June 9, 2007 by goggen (see edit history) Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post Share on other sites More sharing options...
C-marine Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Jeg skal bade i morgen! Sliter litt med å ovenatte i min 11fots båt men i morgen tidlig skal bade buksa på og motoren startes!! Quote Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post Share on other sites More sharing options...
beertrip Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 7,3 grader ute , men det positive er at vi har bare hatt/har en regnbyge. MEN den har vart siden Tirsdag. Trur æ emigrere sydover... noen som har en jobb ledig Mvh Jan I Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Staværingen Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Var inne i Åsenfjorden utenfor Trondheim idag og der var det 21,6 gr. i sjøen. Det var virkelig herlig å bade. Jeg tror det er lenge siden det har vært så varmt så tidlig på året. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars H. Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Hei. 21,7 midt under båten i Grisebukten Kommersøy akkurat nå! Lars H. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post Share on other sites More sharing options...
SF Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Kjempe helg her på vestlandet og. Fikk ikke målt tempen på vannet men vil tippe 20 grader. Var målt 19 på fredag. Nå sola steiker som værst så er det kun en ting som hjelper: Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post Share on other sites More sharing options...
C-marine Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 bada i leangbukta i dag. deilig vann men hadde ikke mulighet til å måle sjøtempen men det var ca 31 grader i sola! Quote Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post Share on other sites More sharing options...
Pee49 Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Bilder sier vel mer enn ord Quote CBK 538 LE5871-EINARSEN Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 22 grader ja... Åg me trodde vanne va varmt her i Stavanger Her fra strannå 400m fra der eg bor... Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Posted June 11, 2007 Author Share Posted June 11, 2007 (edited) Vanvittig flott helg ! Bare vi ikke bruker opp det fine været før ferien, nå ! Men fy pokker for en trafikk der ute når været er slik.. Edited June 11, 2007 by Worry (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mikkel Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Målte 17 grader ved Buøy i Stavanger i går i 18-tiden - et par-tre grader til nå, så er det nok ingen vei utenom lenger.. :) Ellers var det forbausende mye brunaktig sjø-vekster (alger?) som fløyt rundt alle veier - noen som har en god forklaring på hva det er og/eller hvor det kommer fra? Kan ikke tro at kjølevannsinntak og liknende har godt av for mye slikt... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts