Mercury_ Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Jeg har en Mercury 75 4-takter 02 modell. Er det bare elektriske ledninger som behøver å koples sammen, eller må jeg inni motoren og gjøre noe spesielt? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jon-Kåre Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 På dynamoen kan den iallefall kobles men det er vel kanskje andre muligheter og. Quote Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post Share on other sites More sharing options...
Leidulf Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 På min gamle Yamaha er ledningene til å koble turteller opplagt frem til kontrollboksen, rød pluss, sort jord, grønn signal. Quote - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post Share on other sites More sharing options...
beertrip Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 (edited) Hei Mercury På min 50hk 2002mod 4T så er det ferdige ledninger lagt opp til turteller fra kontrollboksen. Mener fargevalget var sort , grå og fiolett (mulig jeg husker feil, men kan sjekke neste gang jeg går om bord) EDIT: bilder fra monteringen: først et dårlig fra baksiden av turteller (gamle bilder) Og dette mener jeg var kontakten til turtelleren (mulig jeg tar feil,men kan sjekke ved neste båttur) Og et av turtelleren Mvh Beertrip Edited June 8, 2007 by beertrip (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts