S/Y MAMOSA Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 (edited) Etter en fantastisk helg på fjorden stoppet plutselig motoren mens jeg lå på tomgang rett utenfor havnen. Det kom litt røyk ut fra motorkassa, og jeg hørte en metallisk skjærende lyd i det den stoppet...!! Tenkte det værste, men da jeg fikk sjekket at motoren gikk rundt, ikke var varm og alt var ok, viste det seg at det var dynamoen som var problemet. Lagrene hadde skjært seg, og gått i lås... Så derfor lurer jeg på, hvor kan man få byttet inn/kjøpt en ny? Noen som vet hvem som forhandler S.E.V. Marchal i Oslo området? (Sitter på en VP MD7A) Martin Edited June 10, 2007 by Alo 28 (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Javi Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 Hvilket merke det står på dynamoen er vel et fett! De har godt utvalg på Maritim på Slependen. Ellers kan du jo prøve La-Sa på Maritim, de er jo spesialister på VP. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts