Jump to content

tilbud på Led pærer


Careka

Recommended Posts

Fikk mail med tilbud.

 

It is our stock take time! We will not be available to take phone calls between Thursday 14th and Friday 15th June. As a special offer any online orders placed on these days (plus Saturday 16th and Sunday 17th) can take advantage of a 10% discount on any orders over £30 using the code stockjune

 

http://ultraleds.co.uk

 

Penger spart er penger tjent, ha en fin sommer. :seeya:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte en som ser slik ut for 35.- på båtsjappa i Strømstad , satte den i en lampe i salongen men det ble et veeeldig kaldt lys sammenlignet med de vanlige pærene.

,

Ser nå at det er lys med mer gult/varmskjær å få tak i men er disse fortsatt svakere og kaldere i fargen ? noen som har testet ?

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte disse til sovelugarene:

Taklys_av1.jpg

Hos Clas Ohlson kostet de NOK 158.- stykket. Hos båtutstyreren koster de NOK 238.- stykket (det er samme lampe - fra båtsystemer AS).

taklys_paa_2.jpg

Boret opp hull i taket for å felle dem inn flush. Det fulgte forøvrig med en plastring som gjør at de kan monteres utenpåliggende.

Bryteren monterte jeg gjennom taket ved siden av.

Litt voldsomt med den røde 'sikkerhetsflappen' på bryterne, men det er lett å se om alt er skrudd av (flappen lukket), og man skrur ikke på lyset med knollen ved en feiltakelse. Den røde 'flappen' kan tas av hvis jeg blir lei den.

S/Y Surprise

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...