svaberget Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Hei folkens :) På min litt eldre tupperware snekke er det gummilister rundt vinduene. Men nå sverter de verre enn noen gang. Komemr så vindt borti med leggen så har du svarte striper resten av dagen. Er det håp; noen vidundermiddel jeg kan smøre på? Eller må jeg hugge inn i feriepengekassa og kjøpe nye lister, evt. aluminiumslister? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fiskekroken Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 jeg bruker syrefri vaselinolje på mine det her funka for meg, det er litt forskjelig gummi men det er verd et forsøk Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
svaberget Posted June 11, 2007 Author Share Posted June 11, 2007 Supert - takk for svar og tips. Har ei hel flaske vaselinolje jeg aldri fikk brukt på skroget i fjor :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hebbe Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Jeg bruker vaselinolje på mine gummilister etter tips her på båtplassen, det fungerer som bare det, et par dager....... Så må jeg ta en liten svamp å dra over de igjen...... Med andre ord det virker en liten stund, så for meg så er det bytting av lister som gjelder, er dritt lei av dette. Quote Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts