fram21 Startet 11.Juni.2007 Del på Facebook Startet 11.Juni.2007 hei. jeg har overhalt min fm motor type s2 og når jeg løftet den ut sto den på noen treplanker men setter man det på det så synker motoren ned i treverket og akselen blir sjev derfor tenkte jeg at jeg skal sette under noe hard gummi under og noen syrefaste jernbiter men er det noen andre som har noen forslag til hva jeg kan bruke og hvor jeg får tak i sant? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 Du for sette på noe motorføtter/motorfester mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
JanS/EIR Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 Hei fram21! I vår tresjark var motoren montert på eikeplanker. Tror ikke de gav etter en eneste mm. Lykke til med sakene. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.