Jump to content

hva er greit og ikke i havner og uthavner?

Superkul

Recommended Posts

Jeg er av den oppfatning at er den noen som trenger hjelp på sjøen uansett hva det måtte være bør man trå til. Slik ble nå jeg opplært.

Tar kanskje forbehold dersom vedkommende som trenger hjelp kastet opp over fordekket og ikke gjorde rent etter seg dagen derpå. :wink:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Kjære vene.

Er det varmen, er det problemene til (-- reference to evil site removed --), ligger båten på land eller hva i all verden er det som går av deg havgaaapet?

Måten du framstår på her og i et par andre innlegg får meg til å tenke på ulike diagnoser brukt innen psykriatrien.

På tide å gi seg nå. Det du holder på med er direkte ufint.

Bevis nå at tankene mine er det totale vannvidd....

Tenkte å skrive et lite innlegg i diskusjonen, men da jeg kom til de siste innleggene, fant jeg ut at jeg gir f**n. Skriver jeg noe kommer sikkert Havgapet og slenger dritt, så det er like greit å la være. Så kan heller Havgapet fortsette med å skrive om jolla til Lasse, men dette er nok sikkert like mye sprøyt som innlegget der han påstod at Lasse hadde falt overbord.

Tar en tur innom når (-- reference to evil site removed --) er oppe igjen. Ikke det at jeg har tenkt meg dit, men Havgapet har sikkert tenkt seg dit.

Tror sannelig det er greit å skrike til kl 03 nå! :eek: både i havner og uthavner....

Tror jeg tilter snart av havgaaaapets sprell (les: personangrep) på Lasse, Lotus og Mouche....hvem er den neste på lista?

Tror jeg tar meg en tur i båten på årets lyseste dag....

Skriver jeg noe kommer sikkert Havgapet og slenger dritt, så det er like greit å la være. Så kan heller Havgapet fortsette med å skrive om jolla til Lasse, men dette er nok sikkert like mye sprøyt som innlegget der han påstod at Lasse hadde falt overbord.

Jeg slenger ikke dritt Lotus . Jeg bare tar opp alle de svake punktene i argumentasjonen dine. I det ene øyeblikket er du for båtførerbevis og så glemmer du hva du tidligere har hevdet og er så imot. Det er en 3-4 som føler de har monopol på de rette meningene og når de får motbør blir de sure. Uttrykk som avsløringer , løgner, fri fantasi, trakasering ,slenge dritt utestengning faller ganske fort i diskusjonen. Jeg har for vane og oppføre meg høflig i diskusjoner, noe du bør lære deg også .

Jeg vil be deg lese ditt eget innleg på nytt og tenke over hva du skriver.

Jeg gjør meg ofte en mening om hvem på dette foruimet som opptrer som båtbøller på sjøen. Det er faktisk ikke vansklig å lese seg til. Liv og lære henger ofte ikke alltid i hop.

Når du har sagt A får du si B. Hvilke innlegg refererer du til som går under å slenge dritt

Tror jeg tilter snart av havgaaaapets sprell (les: personangrep) på Lasse, Lotus og Mouche...

Hvilke personangrep viser du til ?

Hvilken grunn har du for å tilte?

Betrakter du Mouche , Lotus og Lasse som ressurssvake personer som ikke klarer å svare for seg? Har du lest innleggene deres og hvilke holdninger de viser enkelte medlemmer?

Redigert av havgaaaaapet (see edit history)

Det er i alle fall stort sett "satte" personer som har stemt, og om dette viser BP-medlemmenes gjennomsnitt - da er det en kjedelig gjeng. :lol:

Av 358 stemmer så svarer 240 at de planlegger bingen ved midnatt, og resten av svarene tilsier at de forventer ro i uthavn. De fleste mener at man ikke skal stå på rekka og pisse, noen mener det er ok om du er alene i uthavn langt vekk fra folk. :crazy: Vil jo anta at de fleste ikke stiller seg opp og pisser på nabobåtens fendere, og om det ikke skal være lov å pisse i havet - da skjønner jeg ingenting.

At bare 15 mener det er greit å brøle til 03...det sier vel sitt. Om dere oppsøker en uthavn hvor det normalt samles båtfolk, brenner bål, samles og tar noen "båtpinner" utover kvelden og natten...da er 03 ikke så sent. Har dere unger med på tur, så legger i alle fall ikke jeg båten til i uthavner hvor slikt skjer...da finner jeg heller en rolig plass, istedet for å irritere meg over hva som faktisk er en menneskerett for alle. Det er ikke bare "harryene" som dere kaller dem som kan sitte rundt bålet og fortelle gode skrøner til 03 eller enda lengre....mange oppegående mennesker karakteriserer dette som en flott kveld.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

"Havgapet"-innleggene er så utrolig kjedelige, så absolutt på siden av diskusjonen. Jeg mener de representerer en avsporing og attpåtil er de middelmådige eller verre enn det med hensyn til vidd el.l. Dermed uinteressante, også som underholdning.

Jeg undres over motivasjonen, og det det er ikke engang fristende å psykologisere.

Diskusjonen handler om oppførsel i havn; "havgapet" står for utagering i korrekt forstand. Høster kanskje innlegg nå og jeg skal svare om en stund, om jeg får lyst,-drar til en gresk øy i morgen, blir borte en god stund, og forsøker å unngå nett.

"Havgapet"-innleggene er så utrolig kjedelige, så absolutt på siden av diskusjonen. Jeg mener de representerer en avsporing og attpåtil er de middelmådige eller verre enn det med hensyn til vidd el.l. Dermed uinteressante, også som underholdning.

Jeg undres over motivasjonen, og det det er ikke engang fristende å psykologisere.

Diskusjonen handler om oppførsel i havn; "havgapet" står for utagering i korrekt forstand. Høster kanskje innlegg nå og jeg skal svare om en stund, om jeg får lyst,-drar til en gresk øy i morgen, blir borte en god stund, og forsøker å unngå nett.

Hvilke tanler gjør du deg om dine egne innlegg?

Hvor vanlig eller uvanlig er det at temaer sporer av her på BP?

I hvilken grad mener du ibidraget ditt handler om ,,greit og ikke i havner og uthavner?,,

nemlig!!!!!!! forskjell på prating/latter og brøling ! forskjell på drikke og drekka - pussa og overstadig dritings , det er forskjell på å pisse over rekka i havn og pisse i havet,Trodde vanlig "oppegående" mennesker så forskjellene og du verden så mange kverulanter det er her............ Vi har det absolutt ikke kjedelig,vi sitter bare og oppfører oss! og pollen viser vel sitt klare språk??? hvis noen av 5% ikke tar et hint og evnt tar noe innover seg så er det vel beklagelivis derfor de også holder på - no head no headace /no brain no pain

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...