Grunna Svart 13.Juni.2007 Del på Facebook Svart 13.Juni.2007 Kanskje et stykke fra Horten, men http://www.billingstadtrelast.no har sikkert passende virke. Spar brøkraft og evt. kjøp egnede pussemaskiner, masse grovt papir og åndedretsvern, og vips har du en fin rorkult klar til lakkering. Sitér dette innlegget Mindre langkjølte soloseileres kortere langturklubb Link to post
Kosmix Svart 13.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2007 Hei Grunna, jeg har båndsliper, fil og fint sandpapir. Får se hvor langt jeg kommer med dét før det evt. blir en tur på Maxbo... Håper jeg får den i bruksstand i kveld (inkludert hullene til beslaget). Skal i 60-årslag i helgen, og tenkte jeg kunne ta med rorkult og sandpapir for å slippe å kjede meg... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Mulligan Svart 13.Juni.2007 Del på Facebook Svart 13.Juni.2007 Rorkult til X-79? Den ville kledd en i karbon. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 13.Juni.2007 Del på Facebook Svart 13.Juni.2007 Mener at jeg har (forhåpentligvis enda) en brukt rorkult til en Rush 97 stående i garasjen, kunne det vært noe? Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 13.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2007 Nå mangler den nye rorkulten bare huller til beslag, og å oljes. Jeg finner ikke oljen hjemme, så den ligger sikkert i båten... Yes, Mulligan, skulle gjerne hatt en i karbon! ... Takk for tilbudet, SRA. Jeg vet ikke om de passer om hverandre, men det er kanskje nødvendigvis ikke så mye arbeid å få til (hvis man har riktig verktøy ). Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
ELISE 1 Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Nå mangler den nye rorkulten bare huller til beslag, og å oljes. Hei, Ble det greit når du fikk pusset den? Sitér dette innlegget Hanto 24 Link to post
Kosmix Svart 14.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Hei! Ja den er blitt kjempefin! Håper jeg klarer å få den ferdig i kveld, men det kan hende det skjærer seg da jeg må bruke kvelden til å kjøre søppel. Jeg leter fremdeles etter olja, men jeg vet den er på et lurt sted. Gleder meg til jeg kan montere den! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Kosmix Svart 15.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Jeg fant olja. Den fikk to strøk i går ettermiddag/kveld, og et strøk før jeg gikk på jobb i dag. Hadde den med en tur i båten i går, og den passer perfekt i beslaget. Har begynt på skruehullene, og det er her probleme kan begynne... Har brukt hånd-drill, men skal nok få det på plass. Håper jeg greier det tidsnok til at jeg rekker en tur innom BP-treffet i kveldinga! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
ELISE 1 Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Da får jeg kanskje sett resultatet , skal en tur innom der i kveld jeg også. Sitér dette innlegget Hanto 24 Link to post
Kosmix Svart 8.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 Bedre sent enn aldri....her er hvertfall ett bilde Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Sleipner93 Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 Det ble jo meget bra!! Har du montert den nå eller? Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 8.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 Ja, har montert den for lenge siden - var bare litt treg med å melke bilder fra kameraet Regner med at bildet forteller hvilken som ny og gammel :lol: Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Sleipner93 Svart 9.Juli.2007 Del på Facebook Svart 9.Juli.2007 Tja er det ikke den som er knekt da? :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 9.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2007 Korrekt! :lol: Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.