Jump to content

Hjelp! Jeg trenger ny rorkult


Kosmix

Recommended Posts

Hei Grunna,

 

jeg har båndsliper, fil og fint sandpapir. Får se hvor langt jeg kommer med dét før det evt. blir en tur på Maxbo...

 

Håper jeg får den i bruksstand i kveld (inkludert hullene til beslaget). Skal i 60-årslag i helgen, og tenkte jeg kunne ta med rorkult og sandpapir for å slippe å kjede meg... :rolleyes:

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Nå mangler den nye rorkulten bare huller til beslag, og å oljes. Jeg finner ikke oljen hjemme, så den ligger sikkert i båten...

 

Yes, Mulligan, skulle gjerne hatt en i karbon! :cool:

 

...

Takk for tilbudet, SRA. Jeg vet ikke om de passer om hverandre, men det er kanskje nødvendigvis ikke så mye arbeid å få til (hvis man har riktig verktøy :smash: ).

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Hei! Ja den er blitt kjempefin! Håper jeg klarer å få den ferdig i kveld, men det kan hende det skjærer seg da jeg må bruke kvelden til å kjøre søppel. Jeg leter fremdeles etter olja, men jeg vet den er på et lurt sted. Gleder meg til jeg kan montere den!

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg fant olja. Den fikk to strøk i går ettermiddag/kveld, og et strøk før jeg gikk på jobb i dag.

 

Hadde den med en tur i båten i går, og den passer perfekt i beslaget. Har begynt på skruehullene, og det er her probleme kan begynne... Har brukt hånd-drill, men skal nok få det på plass. Håper jeg greier det tidsnok til at jeg rekker en tur innom BP-treffet i kveldinga!

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...