Birchwood 320 Startet 19.Desember.2003 Del på Facebook Startet 19.Desember.2003 Skips Hund gis bort . Orker ikke ha den mer .. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
McNeill Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Fantastisk bra Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Hei. Synes faktisk skipshunden din ligner litt på min egen Japp! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Steike.. Der var visse familiere likheter.. Hehe. Utroligt hva man kan gjøre med en pc i dag.. Din hund var kjempeflott den og.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Steike.. Der var visse familiere likheter.. Hehe.Ja, ikke sant? Som herre så hund. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Fy søren.. Den var råå Hvilket program bruker du til dette.. Utroligt Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Fy søren.. Den var råå Hvilket program bruker du til dette.. Paint Shop Pro Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 ok.. Dette mestrer du med glans ser eg, . Det er ikke jeg som har laget den hunden for dette kan jeg ikke Men igjen Utroligt.. Kanskje dette kunne vert en konkuranse med en poll og en vimpel i premie til en som tippet rett person. Eg mener at om en kamuflerte en kjent person så kunne brukere av forumet tippe hvem det var med en liten premie til den som tippet ret først. Så hadde folket hatt noe å gjøre på.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Hei. På nettet ligger det et morsomt program, "Feijsfixaren" hvor en kan hale, dra, forstørre og forminske deler i f.eks et ansikt, du finner det her . På bildet under kan du se et resultat av dette, riktignok har jeg brukt PSP etterpå og laget animasjonen, men ellers er det brukt "Feijsfixaren" Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Platt Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Noen som har hørt uttrykket " å gå i hundene " ? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Nej, men --- HUNDVAKT ! --- Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Kaisa2 Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Dette beviser jo ugjendrivlig at huder likner på sin herre og omvent. (ta en tur på en hvilken som helst hunde lufte plass) Selv har jeg Border Collie. Mine venner og kolleger mener at jeg har mest av gemyttet og ikke så mye av gjeterinstinktet. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Første bikkja likner faktisk på en av gutta på jobben... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Første bikkja likner faktisk på en av gutta på jobben...Og han med "grisetrynet" er faktisk en god kollega på jobben hos meg, håper ikke han er innom her! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Platt Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Det er jeg Lars H. og du ligger syltynt an Mandag morgen!!! :nono: Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Noen om kan gi Lars asyl de nærmeste ukene? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Det er jeg Lars H. og du ligger syltynt an Mandag morgen!!! :nono:Bra at du Bjø.. (Frank) og heller ikke jeg skal på jobb på mandag, så jeg slapper bare av! Vi får ta dette opp mandag om 14 dager. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jada Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Trodde først vi var helt på viddene her, men det er jo snakk om skipshunder, så da så........... Enkelte bør bytte ut sin avatar med nytt bilde Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Enkelte bør bytte ut sin avatar med nytt bilde Fornøyd?? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Det er ikke noe å si om dette.. eg meg i hjel .. Jøsses Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
jada Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Fornøyd?? Lars H. Veldig bra......... Det er tydelig at her gleder vi oss til jul, nyttår og sommer og sol Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Veldig bra......... Det er tydelig at her gleder vi oss til jul, nyttår og sommer og sol [/quote Mange artige bilde og bemerkninger her. Vi trenger det i mørketiden, Nu ser vi frem til sol, sommer, båtliv og Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Slagskibet Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Nå holder det for Admiralinnen til Lars å gå et par turer om dagen me`n så rullerærn seg henført sammen ved ovnen og sover hele kvelden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.