Jump to content

Skips Hund gies bort

Birchwood 320

Recommended Posts

ok.. Dette mestrer du med glans ser eg, . Det er ikke jeg som har laget den hunden for dette kan jeg ikke

Men igjen Utroligt..

Kanskje dette kunne vert en konkuranse med en poll og en vimpel i premie til en som tippet rett person. Eg mener at om en kamuflerte en kjent person så kunne brukere av forumet tippe hvem det var med en liten premie til den som tippet ret først.

Så hadde folket hatt noe å gjøre på..

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Hei.

På nettet ligger det et morsomt program, "Feijsfixaren" hvor en kan hale, dra, forstørre og forminske deler i f.eks et ansikt, du finner det her . På bildet under kan du se et resultat av dette, riktignok har jeg brukt PSP etterpå og laget animasjonen, men ellers er det brukt "Feijsfixaren"

Bilde   Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Første bikkja likner faktisk på en av gutta på jobben...

Og han med "grisetrynet" er faktisk en god kollega på jobben hos meg, håper ikke han er innom her!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det er jeg Lars H. og du ligger syltynt an Mandag morgen!!!  :nono:

Bra at du Bjø.. (Frank) og heller ikke jeg skal på jobb på mandag, så jeg slapper bare av! Vi får ta dette opp mandag om 14 dager.

Lars H.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...