Jump to content

TINE III i BM


Astor

Recommended Posts

Hei.

 

Håper det ikke er han som har anbefalt å vippe ut impelleren med to skrutrekkere et stykke ut i artikkelen! Det har jeg meeeget dårlig erfaring med (grader i godset og falsk luft som gir null pumpeeffekt)

 

Og siden ingen andre har nevnt det: På side 94 - 96 er det en flott reportasje med bilder av vår alles Hilmar Lislegaard og hans Hilmar 2!!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Man kunne falle for fristelsen til å tro at BM kankje lurker rundt på Baatplassen på leting etter gode historier å skrive om? :smiley:

Og jeg "lurker litt rundt" i papirutgaven til BM. Artikkelen om vår egen Hilmar 2 finnes nå tilgjengelig i pdf-format her.

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Han kom rett fra Hillmar og til meg , er kun et bilde der jeg er redd for å drukne i mottorommet :wink: . Alt det andre er ikke fra meg og heller ikkeno av det kommer fra meg ang rep eller andre ting .Har vært ombord et par ganger for bilde nå ,kommer igjen imårra ang div strømbruk osv . Kan tru jeg blir rik nu , hehe :wink:

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Har vært ombord et par ganger for bilde nå ,kommer igjen imårra ang div strømbruk osv . Kan tru jeg blir rik nu , hehe :wink:

 

 

Bli bare ikke den nye Sven O.!! :eek:

 

Kanskje vi skulle hatt en egen ansamling av BPL-båter fremvist i B og andre båtblader?

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Nei men den kommer fra hjemmehavna mi , men går idag i Drøbak mener jeg.Den båten blei levert etter vinterlagring og div lakkarbeid for en uke sia trur jeg . Den er rimelig strøken ja , og et flott navn har den også ...

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...