Jump to content

Dårlig julestemning.


Krapyl

Recommended Posts

Leser i siste "Redningskøyta" også kjent som "Nye MotorBåtmagasinet" at man kun har tre valg når man skal ha båt til ferie og fritid. Det deplasement motorbåt, halvplanende motorbåt og planende motorbåt.

Jeg er så trist. Jeg har gledet meg til en sommer med seilbåten min.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

Leser i siste "Redningskøyta" også kjent som "Nye MotorBåtmagasinet" at man kun har tre valg når man skal ha båt til ferie og fritid. Det deplasement motorbåt, halvplanende motorbåt og planende motorbåt.

Jeg er så trist. Jeg har gledet meg til en sommer med seilbåten min.

Jeg tror at det har en veldig enkel forklaring:

 

Seilbåtfolket er så dyktige på sjøen at Redningsselskapet ikke engang legger merke til dem   -   derfor har de glemt at seilbåtene eksisterer....

 

Bare fortsett å glede deg til sesongen 2004 du, den begynner om knappe to uker!

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Gunga Din  får nog ingå i kategorin Deplasementbåter!Men den her..................................... :smiley:

BildeBilde

Det kalles for Low flying (and very fast!), unidentified objects!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...