Krapyl Startet 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2003 Leser i siste "Redningskøyta" også kjent som "Nye MotorBåtmagasinet" at man kun har tre valg når man skal ha båt til ferie og fritid. Det deplasement motorbåt, halvplanende motorbåt og planende motorbåt. Jeg er så trist. Jeg har gledet meg til en sommer med seilbåten min. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Jonny Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Samme her. Men fra spøk til revolver, så er jo en seilbåt vel selveste Mr. Deplasement...... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Gunga Din får nog ingå i kategorin Deplasementbåter! Men den her..................................... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Slagskibet Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Ikke vær lei deg du Krapyl Du kan få være med til Galten på øl tilvennings kurs som antagelig blir i februar hvis været holder seg.I år blir det utlegging av hornminer for å sikre helge freden Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Leser i siste "Redningskøyta" også kjent som "Nye MotorBåtmagasinet" at man kun har tre valg når man skal ha båt til ferie og fritid. Det deplasement motorbåt, halvplanende motorbåt og planende motorbåt. Jeg er så trist. Jeg har gledet meg til en sommer med seilbåten min. Jeg tror at det har en veldig enkel forklaring: Seilbåtfolket er så dyktige på sjøen at Redningsselskapet ikke engang legger merke til dem - derfor har de glemt at seilbåtene eksisterer.... Bare fortsett å glede deg til sesongen 2004 du, den begynner om knappe to uker! mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
OT-flyktning Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Nå mener jeg å ha hørt at det er en del seilere som kaller opp redningsskjøyta når de har problemer med motoren Typisk svar blir da gjerne: ja, er seilene også i stykke? Andreas - seiler Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Gunga Din får nog ingå i kategorin Deplasementbåter!Men den her..................................... Det kalles for Low flying (and very fast!), unidentified objects! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2003 Det kalles for Low flying (and very fast!), unidentified objects! för mig hade det varit en ny 'Badleksak' :diving mer under än över vattnet :lol: Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.