Vaffel Startet 12.Juni.2007 Del på Facebook Startet 12.Juni.2007 Hva er forskjell på Terhi microfun, og Terhi seabird microfun? Jeg har selv microfun fra 1992, med seabird klistremerker. Jeg ser ikke om det er 500 eller 600 det står på klistremerket etter "Seabird", men en av de. Hva er forskjell? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Så vidt jeg husker var Seabird et merke som ble brukt på ulike "båtpakker" med båt og motor som ble solgt gjennom OMC -forhandlerne. (OMC var de senere konkursrammede eierne av Johnson/Evinrude. Nå eies disse merkene av Bombardier) Under Seabird-logoen fant en for øvrig også Skibsplast. Tror ikke det var noe forskjell på båtene annet enn fargen på dekoren. Sitér dette innlegget Link to post
Seabird600 Svart 26.Juni.2014 Del på Facebook Svart 26.Juni.2014 jeg kjøpte meg en seabird som jeg trudde var en 600 men ettervehrt fant jeg ut at det var en 500, Veit ikke forsjellen i båten men merket er oransje om det er en 600, hvis det er en 500 er det blått og rødt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.