Kaftein ØL Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Så tilfeldigvis at det nystartede båtvarehuset på Ryen allerede har gått konkurs etter mindre enn ett års drift . Av en eller annen grunn kan man ikke leve lenge av å selge utstyr til innkjøpspriser. De har ikke gjort noe med hjemmesiden baatvarehuset.no og nettbutikken er fortsatt åpen, så jeg tror det kan være lurt å la være å handle noe utstyr på denne nettsiden fremover. I hvertfall ikke betale noe på forhånd :nono: God sommer! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sydvesten Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Av en eller annen grunn kan man ikke leve lenge av å selge utstyr til innkjøpspriser. Kikket innom nettsiden og det var ikke mye som minnet om innkjøpspriser der i allefall.... Når til og med Oslo Flaggfrabrikk i byen leverer billigere klær enn Båtvarehuset, så er det vel prisene som er for høye etter min syn... Da går det heller dårlig i lengden.... Quote Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post Share on other sites More sharing options...
OT-flyktning Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Jeg kikket innom den fysiske butikken for noen uker siden og det inntrykk jeg satt inne med var: dette er en butikk uten NOE SOM HELST særpreg: KUN de mest banale standardartikler som du får i hvilken som helst annen båtbutikk, ja delvis sikkert også Jernia og bensinstasjoner. Litt synt allikevel. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ronald Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 (edited) Omtalt også her. At nettbutikken fortsatt er åpen er dessverre (og naturlig?) noe som ofte oppstår. Folka som driver virksomheten har "lagt på røret", enten frivillig eller pålagt. Nettsider/-butikker er opprettet allerede og lever gjerne minst ett år av gangen (til neste regning skal betales) - i alle fall gjelder det vanlige nettsider. De som drev stedet orker enten ikke å gjøre noe mer med virksomheten, eller de har rett og slett ikke mulighet fordi de ikke lenger får lov å "tegne" firmaet. Bostyret (som kunne ha gjort noe med sånne ting) har kanskje ikke kommet ordentlig i gang enda - det er kun få dager siden kokurs ble varslet eller åpnet. Når det er sagt - at nettbutikken fremstår som åpen betyr ikke nødvendigvis at det lar seg gjøre å gjennomføre en handel der. Ronald. Edited June 13, 2007 by Ronald (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MortenF Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Butikken ble åpnet i mars og har nå konkurssalg denne og neste uke. Åpent til 1500 idag og åpent til 1800 i neste uke. Stengt lørdag. De stenger når det er tomt for varer. Butikken skal tømmes. Det er 30 og 40% på alle varer. 50% på noe. Stort sett Watski produkter. Jeg var der i går og det er fremdeles mye varer igjen. Bobestyrer er der, så jeg regner med at det går an å gjøre noe gode dealer der også. Jeg sparte ihvertfall mye penger på å handle der nå. God sommer MortenF Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts