Jump to content

Er firma ? seriøst?


MrFlybridge

Recommended Posts

Jeg kommer ikke til å kjøpe båt derfra, det virker som de ikke har peiling på båt... Har mange eksempler på beskjente som har snakket med de uten at de har kjennskap til hva de selger. Jeg skulle selv en gang i tiden se på en Sollux 24 der og ringte for å høre litt om den.. Da var han ikke sikker på om det var utenbords eller innenbords maskin i den???? Det burde de jo kjenne til!!

Redigert av Audifil (see edit history)

Øystein Wilthil, 48212848

Nåværende båt: 00 Flem 340

X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC

Link to post
Share on other sites

Merkelig at trådstarter feiger ut som dette. Mulig at det var overraskende at ? ble gjort oppmerksomme på dette

 

Jeg var i kontakt med ? da vi planla kjøp av Windy. Ble ikke akkurat positivt behandlet der - mulig det skyldes at forhandlerne til Windy har hver sine regioner, og at ? hadde brent seg litt på dette tidligere.

Link to post
Share on other sites

Dersom trådstarter mener at det ikke er grunnlag for å opprettholde tråden, må det vel være greit at vedkommende kontakter eksempelvis Ingar og ber om at det hele gjøres usynlig på Båtplassen. Jeg har flere ganger angret på ting jeg har skrevet og har ønsket at det var mulig å slette ett innlegg eller kanskje to. Selv den beste kan gjøre feil. Og dersom jeg hadde hatt noen feil, skulle jeg ha vært den første til å innrømme det.

Link to post
Share on other sites

Dette var mystisk, idet jeg forteller at fimaet er underrettet forsvinner hele saken...

Man må uansett regne med at det kan komme "innklagede" for øret hvis man kritiserer ett navngitt firma på landets største båtforum.

BP fungerer i denne sammenheng som en avis. Man kan ikke bare "slenge ut" påstander og så be om at de blir slettet, ref. Forretninger jeg har dårlig erfaringer med.

Da må man iallfall ha en god grunn.

 

Jeg lar tråden bli stående som ett eksempel på hvordan det ikke skal gjøres, men har fjernet firmanavnet fra innleggene.

Link to post
Share on other sites

Selv den beste kan gjøre feil. Og dersom jeg hadde hatt noen feil, skulle jeg ha vært den første til å innrømme det.

:lol: :lol: Bra Roaldbj, man skal ha tro på seg selv og egen ufeilbarlighet.

Forøvrig er det alltid sunt å tenke gjennom hva man akter å legge ut i all offentlighet. Det at man har begrenset mulighet til redigering i ettertid begrenser de værste utslagene tror nå jeg.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

En til: Noe av det verste jeg vet er båteiere som i ettertid ikke vil innrømme at de har gjort feil, derfor holder jeg som regel kjeft etter at jeg har fortalt hva jeg mener. Og: Det hadde vært fint å seile på vestkysten av Sverige i fellesferien dersom ikke alle hadde oppført seg som ukyndige småbåtførere.

Link to post
Share on other sites

BP fungerer i denne sammenheng som en avis. Man kan ikke bare "slenge ut" påstander og så be om at de blir slettet, ref. Forretninger jeg har dårlig erfaringer med.

Da må man iallfall ha en god grunn.

 

Det har vært tilfelle at andre med litt utvidet tilgang tidligere har slettet slettet sine egne innlegg slik at det ikke er spor igjen etter dem. Tror det var Suzuki i en eller annen tråd.

Ved spørsmål om hva som skjedde i tråden når innleggene forsvant var svaret at dette var noe alle hadde anledning til.

Men det er det altså ikke?

Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå, særlig når det gjelder nye medlemmer her på BP, at de i "kampens hete" formulerer seg på en slik måte at de ikke kan forutse reaksjoner og konsekvenser av sine innlegg. Etter mitt skjønn bør de få bistand til eventuelt å justere sine innlegg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...