Troll 20 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer med nyervervelsen Poseidon Det blir vel åpent skip om ein uke eller to no da Og skal bli stas å ta denne ut på D5LA-praksistur til vinteren Quote Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post Share on other sites More sharing options...
alidal Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Dette skal det bli bra å være med på praksistur ja! Gratulerer Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nemi! Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S Bastard Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Det var båten sin tenker jeg Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bjorngb Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulere ja. Regner med å få litt kjennskap til skuta før eller senere :-) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kjell E Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer! Dette skal bli greier å ta knekken på brygga på Lindøy med, tenker jeg! Et kjapt google-søk fant bilder fra en ekspedisjon til nordøst Grønland i fjor hvor "Nye Poseidon" var ekspedisjonsskip. Mvh, Kjell. Quote LA3939 har endret brukernavn Link to post Share on other sites More sharing options...
Javi Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Hiver meg på her! Gratulere Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 La oss alle håpe for Jans ve og vel at motoren er uten turbo Nydelig Jan - gleder meg til praksistur på D5LA Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
roaldbj Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Det var bra at du endelig fikk klaff Poseidon. Håper at du legger ut opplysninger om skutas bakgrunn. Gratulerer så mye. Ser ut til å være god plass til å måle solhøyder. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Xerb Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Grattis Jan. Dette var noe å erstatte gamle Poseidon med det er godt den får en verdig avløser. Ser frem til D5LA til høsten slik at vi får praksistur etc med solhøyder.:) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
C-marine Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer med "ny" skute. håper det kommer litt historie om ny anskaffelsen. Quote Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post Share on other sites More sharing options...
lano2 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Den klokka du har til venstre på bildet fra styrehuset, slår den glass ? ( Vi har en tilsvarende...) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Trophy Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Den kjente jeg igjen. Lykke til med nyervervelsen Quote Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post Share on other sites More sharing options...
Ficher Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer Blir flott og se denne kraftpluggen i Ryfylke. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tine IV Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratuler med ny skute Tine III Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post Share on other sites More sharing options...
Seilaren Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer Hørte rykter om at en amrikaner hadde kjøpt en maken rett foran nesen på deg... :nono: Quote God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post Share on other sites More sharing options...
vikers Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Gratulerer med "ny" flott båt! Quote Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post Share on other sites More sharing options...
Wicma Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Får bare hive meg på å gratulere, det ser ut til og være en fin skute. Ser frem til til praksis turen til D5LA. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Erik Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Gratulerer. Bra det ordnet seg denne gang. Men å omdøpe en gammel erværdig skute som dette, 'bare' for å få navnet til å stemme med nicket på baatplassen.no da Erik. Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post Share on other sites More sharing options...
Allan E Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Gratulerer med nytt fartøy. Det er vel mer enn bare nicket som ligger til grunn for navnebyttet ville jeg tro. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marwin Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Grattis med ny båt Jan!! :flag: Quote Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post Share on other sites More sharing options...
Kosmix Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Gratulerer med ny båt! Den har nok noen spennende historier å fortelle deg! Quote Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post Share on other sites More sharing options...
Hasla 26 Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Gratulerer med denne flotte båten MvhBjørn Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post Share on other sites More sharing options...
Astor Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 (edited) Flott båt du har skaffet deg. Grautulerer! Edited June 14, 2007 by Astor (see edit history) Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post Share on other sites More sharing options...
Haber Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 Gratulerer så masse med nyanskaffelsen Jan Gleder meg ekstra til 7-9 mars 08. Mvh Haber Quote 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts