Superkul Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 jeg skal kjøpe meg vinsj og montere (den manuelle vinsjen min er gravid ) men vil helst ikke ha kasse på badebrygga eller sette den oppe på lokket bak har noen erfaring med snekke og innvendig montert vinsj??? Bilder?? kan rommet under brukes til tauet??? det blir i første omgang tau og har sett ut en grei vinsj på båtbua/fredrikstad til 5 lapper Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post Share on other sites More sharing options...
Superkul Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 er det ingen som har sandvik med ankervinsj???? montert inne i dreggkassa eller lignende snekke! Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post Share on other sites More sharing options...
Espen C Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 (edited) Det går helt greit med innvendig montert vinsj vist du har plass men du må nok forsterke litt på innsiden med en plate som du støper fast dette pga kreftene i vinsjen ikke skal ødelegge skroget ditt Edited June 20, 2007 by Espen C (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts