Rigmor Startet 14.Juni.2007 Del på Facebook Startet 14.Juni.2007 Hei! Er det noen andre som har en Nautic 900 Turbo. Jeg har en 1984 mod og ønsker å dele noen erfaringer med andre med samme båt. Så vidt jeg vet er det totalt produsert i overkant av 100 stykker. Jeg skulle gjerne og ha visst hvordan jeg finner bygge nummeret til båten. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Jeg hadde en Nautic 900 Turbo fra 1988 til 1992. Jeg mener å huske at den var bygget i 1984 og hadde byggenr. 44, nummeret stod så vidt jeg husker bakpå forskjellige kryssfinerplater i innredningen. Det var en veldig fin og forseggjort båt, med en høyst uvanlig motor-kassett-løsning. Men det var den motoren som siden har fått meg til å si: "Jeg har hatt en Volvo Penta - og det var ganske nøyaktig en for meget!!!" (Nå holder jeg riktignok på å skaffe meg ny båt, med to stk Volvo - men det er en annen historie ) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.