Jump to content

Nautic 900 Turbo


Rigmor

Recommended Posts

Hei! Er det noen andre som har en Nautic 900 Turbo. Jeg har en 1984 mod og ønsker å dele noen erfaringer med andre med samme båt. Så vidt jeg vet er det totalt produsert i overkant av 100 stykker. Jeg skulle gjerne og ha visst hvordan jeg finner bygge nummeret til båten.

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde en Nautic 900 Turbo fra 1988 til 1992. Jeg mener å huske at den var bygget i 1984 og hadde byggenr. 44, nummeret stod så vidt jeg husker bakpå forskjellige kryssfinerplater i innredningen. Det var en veldig fin og forseggjort båt, med en høyst uvanlig motor-kassett-løsning. Men det var den motoren som siden har fått meg til å si: "Jeg har hatt en Volvo Penta - og det var ganske nøyaktig en for meget!!!" (Nå holder jeg riktignok på å skaffe meg ny båt, med to stk Volvo - men det er en annen historie ) :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...