Jump to content

GOD JUL o GODT NYTT BÅT-ÅR


Gunga Din

Recommended Posts

            GOD JUL o GOTT NYTT BÅT-ÅR

 

                                                                         önsker

 

 :santa:         GUNGA DIN         :santa:

 

 

 

 

(som måste önske dette redan idag, då vi åker til Tönsberg om en liten stund! o der vi

firer Jul o Nyttår der er Internet avstengt! då dette tog overhanden över läxlesing o

skolearbeid! Möjligt jag får finne nått Internet-cafe ner abstinensen setter in!)

 

Ha en bra Jul så hörs vi   :santcheers:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Jeg vil med dette ønske ALLE brukerne av dette forum, en rigtig god jul :santa: :santa: :santcheers: :santcheers:, samt et godt nyttår :cool:.

Jeg er helt fersk på dette forum, men jeg ser frem til mange nyttige tips og diskusjoner i det nye år.

Ønsker dere alle en go' helg oxo :cheers::smiley::fishing:

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Guest Uti_Hav.....

:santcheers:  Hei alle sammen   :santcheers:

 

Vil med dette sende en julehilsen til alle smånissene i dette forum.

Registrer med glede at forumet er blitt litt mer selvgående i året som har gått,men lover selvfølgelig å bidra til ytterligere kvalitetsheving i kommende år.

 

 

En spesiell hilsen til min gode venn Lars,som jeg ser har tatt en ansiktsløftning i anledning julen....  :fishing:

 

God Jul og Godt Nytt År.

Link to post
Share on other sites

:santcheers:  Hei alle sammen   :santcheers:

 

Vil med dette sende en julehilsen til alle smånissene i dette forum.

Registrer med glede at forumet er blitt litt mer selvgående i året som har gått,men lover selvfølgelig å bidra til ytterligere kvalitetsheving i kommende år.

 

 

En spesiell hilsen til min gode venn Lars,som jeg ser har tatt en ansiktsløftning i anledning julen....  :cheers:

 

God Jul og Godt Nytt År.

 

Tror pinadø Gapet er innpå her igjen.  Jeg ler meg skakk :smiley::cool: :cool: :smiley:

 

God Jul :fishing:

Link to post
Share on other sites

[glow=red,2,300]God Jul og Godt Nyttår..... [/glow]

......til alle medlemmer, og tilfeldige gjester, med et ønske om tidlig vår og snarlig sjøsetting! Takk for i år, for alle gode råd, hjelp til selvhjelp og ikke minst for mange timer med hyggelig båtprat!!  :smiley:

Mange båthilsen,
:eek: Walter_S


Avslutter med en liten Desember-kavalkade, stemningsbilder fra Kråkerøy og Hvaler:

"Sjarken til han Erling"
show_image_stream.php?bid=8536475&dx=527&dy=395

På "baksia" av Lyngholmen.....
show_image_stream.php?bid=8536473&dx=527&dy=394

Møte på Lera....
show_image_stream.php?bid=8536585&dx=527&dy=394

Kjøkøysund, ved Tangen brygge.
show_image_stream.php?bid=8536472&dx=527&dy=382

Parti fra Papperøy, Hvaler.
show_image_stream.php?bid=8536471&dx=527&dy=441

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Jeg hater å starte motoren.

Spesiellt hater jeg å starte motoren på den lille røde Hondaen som står på larveføtter uti gården.

Den hater jeg å starte den.

Ellers kan jeg rapportere fra balanseartist og småbåtvenn Juel E. Trefoten at han nå har gått i grunnstilling, og ikke er tilsnakkendes på 14 dager.

 

God Jul og Godt nytt år alle sammen.

Store Norske Kullseilingskompani.

Link to post
Share on other sites

:santcheers:TINE II og hennes mannskap  ønsker alle en riktig god jul og fred i huset :santcheers:

 

PS:Takker for all hjelp fra dere alle , håper jeg ikke trenger så mye hjelp i det nye året , men da er dere der og hjelper til håper jeg , kansje jeg også kan bidra med noe. Og en ekstra julehilsen til :sailing: Sagablott  :drink:

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...