Gunga Din Startet 20.Desember.2003 Del på Facebook Startet 20.Desember.2003 GOD JUL o GOTT NYTT BÅT-ÅR önsker GUNGA DIN (som måste önske dette redan idag, då vi åker til Tönsberg om en liten stund! o der vi firer Jul o Nyttår der er Internet avstengt! då dette tog overhanden över läxlesing o skolearbeid! Möjligt jag får finne nått Internet-cafe ner abstinensen setter in!) Ha en bra Jul så hörs vi Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Amorosa Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 :santcheers: God Jul og Godt Nytt år Gunga Din og alle Baatplassenvenner:santcheers: :santcheers: Kjør pent og ha en god tur. Titt til venstre når du passerer Svinesundsbrua og du ser ut i mitt "rike" Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Jeg vil med dette ønske ALLE brukerne av dette forum, en rigtig god jul :santa: :santcheers:, samt et godt nyttår . Jeg er helt fersk på dette forum, men jeg ser frem til mange nyttige tips og diskusjoner i det nye år. Ønsker dere alle en go' helg oxo Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Ingar Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 God Jul Gunga! PS: Til alle: Vi kommer tilbake med rakettene nærmere nyttårsaften. Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 God Jul! Da blir det nok ingen hvit jul på deg i år. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Uti_Hav..... Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Hei alle sammen Vil med dette sende en julehilsen til alle smånissene i dette forum. Registrer med glede at forumet er blitt litt mer selvgående i året som har gått,men lover selvfølgelig å bidra til ytterligere kvalitetsheving i kommende år. En spesiell hilsen til min gode venn Lars,som jeg ser har tatt en ansiktsløftning i anledning julen.... God Jul og Godt Nytt År. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Riktig god jul Gunga Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Hei alle sammen Vil med dette sende en julehilsen til alle smånissene i dette forum. Registrer med glede at forumet er blitt litt mer selvgående i året som har gått,men lover selvfølgelig å bidra til ytterligere kvalitetsheving i kommende år. En spesiell hilsen til min gode venn Lars,som jeg ser har tatt en ansiktsløftning i anledning julen.... God Jul og Godt Nytt År. Tror pinadø Gapet er innpå her igjen. Jeg ler meg skakk :cool: God Jul Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
McNeill Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Hail, hail, og god jul og godt nytt år! :santa: Dersom du drikker så :santcheers: Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 God jul til alle! Gapet inkludert siden det er jul! Sitér dette innlegget Link to post
Mazda6 Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 God jul alle sammen, og godt nytt år. Takk for alle svar jeg har fått angående mine spørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 21.Desember.2003 Del på Facebook Svart 21.Desember.2003 God jul og godt nyttår. jeg som ny medlem er så glad for å ha en nett-plass som denne, og takker for alle svar og råd jeg har fått Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Desember.2003 Del på Facebook Svart 21.Desember.2003 God jul og et godt nytt båt år til alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 21.Desember.2003 Del på Facebook Svart 21.Desember.2003 Riktig god Jul til alle. Jeg åper alle får det de ønsker seg til Jul. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Batdilla Svart 21.Desember.2003 Del på Facebook Svart 21.Desember.2003 God Jul og Godt Nytt År til alle på baatplassen! Takk for all hjelp jeg har fått i året som har vært. Behovet blir sikkert ikke mindre neste år... Husk nå på å stikke ned i båten med en bolle grøt til båt-nissen på julekvelden. Da går alt så meget bedre neste sesong. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 22.Desember.2003 Del på Facebook Svart 22.Desember.2003 [glow=red,2,300]God Jul og Godt Nyttår..... [/glow] ......til alle medlemmer, og tilfeldige gjester, med et ønske om tidlig vår og snarlig sjøsetting! Takk for i år, for alle gode råd, hjelp til selvhjelp og ikke minst for mange timer med hyggelig båtprat!! Mange båthilsen, Walter_SAvslutter med en liten Desember-kavalkade, stemningsbilder fra Kråkerøy og Hvaler: "Sjarken til han Erling"På "baksia" av Lyngholmen.....Møte på Lera....Kjøkøysund, ved Tangen brygge.Parti fra Papperøy, Hvaler. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Krapyl Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 Jeg hater å starte motoren. Spesiellt hater jeg å starte motoren på den lille røde Hondaen som står på larveføtter uti gården. Den hater jeg å starte den. Ellers kan jeg rapportere fra balanseartist og småbåtvenn Juel E. Trefoten at han nå har gått i grunnstilling, og ikke er tilsnakkendes på 14 dager. God Jul og Godt nytt år alle sammen. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Tine IV Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 TINE II og hennes mannskap ønsker alle en riktig god jul og fred i huset PS:Takker for all hjelp fra dere alle , håper jeg ikke trenger så mye hjelp i det nye året , men da er dere der og hjelper til håper jeg , kansje jeg også kan bidra med noe. Og en ekstra julehilsen til Sagablott Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
KOB Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 Mannskapet på Hannah II sender en julehilsen til alle her på Baatplassen. Vi ønsker dere alle en fredelig jul og et godt nytt båt-år. En spesiell hilsen til PanPan som vi håper er tilbake som aktivt medlem i det nye året Hilsen Mannskapet på Hannah II Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
MortenK Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 God Jul og Godt Nyttår. Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Syvert Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 Hei båtvenner! VI i KNBF ønsker alle båtfreaker, båtfolk og folk i båt EN RIKTIG GOD JUL OG ET PROBLEMFRITT NYTT BÅT-ÅR! Hilsen Syvert :santcheers: :santcheers: Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
bliss X Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 God jul og et impellerproblemfritt nytt år til alle Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 Hei, Må bare hive meg innpå jeg også. God Jul til Dere alle sammen! Denne nettsiden gjør hver enklet dag frem til våren kortere ! Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 legger meg til i listen over gode ønsker for julen og det påfølgende år Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Slagskibet Svart 23.Desember.2003 Del på Facebook Svart 23.Desember.2003 Tiltredes!! :santa: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.